Telefonközpont blog

Minden ami távközlés, közérthetően, egyszerűen az okostelefontól az interneten át, a digitális átálláson keresztül szinte bármeddig.
Ha az összes írásunkról értesülni akarsz, csatlakozz hozzánk a facebook.com/Telefonkozpont oldalon is!

Facebook

Hírek a minuszos.hu oldalról

Nincs megjeleníthető elem

Portfolio Blogger

 

Friss topikok

Címkék

112 (1) 1974 (1) 2020 (1) 3D (2) 3G (7) 4. szolgáltató (52) 4G (16) 50plusz (2) 802.11 (1) acta (2) adatbiztonság (10) adathalászat fishing (2) ADSL (2) akció (1) Alcatel (1) alkalmazás (60) alkalmazások (2) állplasztika (1) Altintop (1) Amazon (3) Amazon Kindle (3) AMD (1) analóg televízió (4) android (58) Angry Birds (1) Antenna Hungária (6) Apple (31) ÁSZF (6) ATV (7) AT Kearney (1) AXN (1) barangolás (10) Barcelona (2) Bayern (1) biztonság (9) BlackBerry (6) Bluetooth (2) Blue Mobile (11) böngésző (1) Bruce Willis (1) BTel (6) BVB (1) Chat (1) Chrome (1) ConCorde (1) csatornakiosztás (2) csekk (1) csőposta (1) Deezer (2) Digi (10) digitális átállás (23) digitális fényképezés (8) digitális televízió (36) Doro (2) Dropbox (3) dvd (1) dvr (3) egészség (1) elektronikus hírközlési törvény (5) elveszett telefonok (1) Email (4) Ericsson (12) EU (3) európai távközlési hálózat (4) Evernote (1) facebook (3) Facebook (28) fake (1) felmérés (13) feltöltőkártya (1) Filpboard (1) Firefox (1) Flickr (1) Foci EB (4) fogyókúra (1) fólia (1) FourSquare (2) frekvencia (1) FTTx (1) Galaxy (4) GalaxyCamera (1) Galaxy SIII (2) Gmail (6) Google (27) google (1) Google-fiók (5) GoogleTalk (1) Google Account (1) google account (1) Google Docs (2) Google Drive (3) Google Goggles (1) google maps (6) GPS (2) GSM (1) GVH (1) Gyurta (1) hacker (1) hálózatsemlegesség (1) hangazonosítás (1) hangos reklámok (1) helyesírás (1) Hesna (1) Hipernet (2) homokóra (1) hotsopot (1) HSPA (1) HTC (7) HTC ONE X (1) Huawei (9) Humanoid (1) hűségzerződés (1) IBM (1) IDC (2) ieee (1) IKEA (1) IndaFotó (1) információ biztonság (5) Infrapont (2) Integer (1) Intel (2) internet (15) internetes vásárlás (2) Invitel (13) IOS (10) iPad (7) ipad (2) iphone (1) iPhone (42) IPTV (7) ivsz (1) iwiw (1) jelszó (2) Jon Lord (1) kábeltévé (17) KKV (1) KSH (1) Kürt (1) KutatóCentrum (2) Lamborghini (1) lánclevél (1) laptop (4) lexikon (42) lg (1) LG (9) Lidl (12) Linkedin (2) LogMeIn (1) LTE (11) lte (7) m-health (1) m1 (1) Madonna (1) madware (2) Magyar Telekom (69) malware (2) market (2) masat (1) MasterCard (2) Más téma (1) médiaszerver (1) Médiatanács (1) Média és hírközlési biztos (3) Meizu (1) Messi (1) meye (1) Microsoft (8) MindigTV (10) mobil (7) mobilfizetés (7) mobilinternet (105) mobiltárca (2) mobiltelefon (13) mobiltelefon-arc (1) Mol telecom (1) Motorola (2) MTVA (1) műholdas televíziózás (11) MyAudio (1) napelemes (1) navigáció (5) navigon (1) NFC (3) NFH (1) nfl (1) NMHH (100) Nokia (14) NordTelekom (1) notebook (1) okostelefon (152) Olimpia (6) online vásárlás (2) Opera Mini (1) Ostia (1) OTP (1) panasonic (1) Paypal (1) per (1) Phelps (1) Picasa (3) Play (1) portfolioblogger (174) Posta (5) Postafon (2) proxy (1) QR-kód (4) rádió (2) Räikkönen (1) reklám hangerő (1) repülő üzemmód (3) rfid (2) rizsfőző (1) roaming (28) Róma (1) Ronaldo (1) RTL (1) RTL Klub (3) Samsung (39) Samsung Galaxy Note 10.1 (1) sandvine (1) sárga csekk (4) ScreenShield (2) set top box (1) shazam (1) SIM (1) SIM-kártya (9) Skype (17) smart (1) sms (1) SMS (12) Sony (3) Sony Ericsson (1) super bowl (1) sygic (1) Symantec (1) Symbian (1) számhordozás (3) szavazás (2) Sziget (1) T-Home (8) T-Mobile (151) tablet (25) tanulás (1) Tarr (2) távfelügyelet (1) TEDxDanubia (1) telefonadó (70) Telefonközpont (50) telefonszám (1) Telenor (165) Tesco (1) tesco mobile (1) Tesco Mobile (14) teszt (10) timeline (3) timeline idővonal (1) time shift (1) tokásodás (1) töltő (2) Tóth Árpád (1) TV2 (4) Twitter (4) t home (1) ügyfélszolgálat (2) Ukrajna (1) upc (1) UPC (27) UPC Direct (3) USB (3) USB stick (1) utazás (1) varangy (1) vekker (3) vezetékes telefon (1) vezeték nélküli router (3) vezeték nélküli töltés (1) Viber (11) Vidanet (2) világvége (1) Virgin (1) virtuális mobil (23) Vodafone (153) WhatsApp (9) WiFi (17) Windows Phone (12) wireless (1) Yahoo (1) YouTube (5) zene (1) Zenefon (7) ZTE (5) Címkefelhő

Feedek

Távközlésről - közérthetően

2012.03.31. 18:25 gyuriakien

2011-ben javult az informatikai biztonság - de azért ne bízzuk el magunkat!

Címkék: biztonság információ biztonság adatbiztonság adathalászat fishing IBM

Az IBM legfrissebb trend- és kockázatjelentése, az X-Force szerint – némileg meglepő módon – az elmúlt évben javult az internetbiztonság, annak ellenére is, hogy a jelentés szerint 2011-ben több támadás érte a mobil eszközöket, gyakoribb volt az automatikus jelszópróbálgatás és ugrásszerűen növekednek az adathalász akciók is.

A jelentés szerint az elmúlt évben csökkent az alkalmazások és kódok biztonsági réseit kihasználó sikeres támadások és a kéretlen levélüzenetek száma.

Kevesebb szemét, kisebb rések

Az X-Force szerint 2011-ben 50 százalékkal kevesebb kéretlen e-mail ért célba, mint 2010-ben. A spamek visszaszorulása a jelentés szerint részben számos nagy levélszemét küldő robothálózat (botnet) lekapcsolásának köszönhető, ami vélhetően erősen gyengítette a levélszemét-küldők email küldési képességeit.

A szoftvergyártók is sűrűbben jelentkeztek a biztonsági résekre reagáló gyorsjavításokkal, az ilyen típusú hibák mindössze 36 százaléka maradt kezeletlenül, ez az arány 2010-ben még 43 százalék volt. Fejlődtek a webes alkalmazások kódjai is – az ügyfelek szoftvereiben fele olyan gyakran fordultak elő a több weblapra kiterjedő parancsfájlok okozta rések, mint négy évvel korábban.

Új trükkök az arzenálban

E változások fényében úgy tűnik, a hackerek átalakítják módszereiket. A jelentés szerint 2011-ben több támadás érte a mobil eszközöket, gyakoribb volt az automatikus jelszópróbálgatás és ugrásszerűen növekednek az adathalász akciók is. (Azaz nekünk átlagos felhasználóknak, "okostelefonozóknak" sok okunk az örömre egyelőre nincs - Telefonközpont)

Az IBM szerint mindaddig, amíg a számítógépes bűnözés haszonnal kecsegtet, a szervezeteknek komolyan oda kell figyelniük a biztonsági résekre. Éppen ezért hátradőlni nem szabad, hiszen a hackerek nem adják fel a harcot: állandóan új réseket, gyenge pontokat keresnek a rendszerben. 

Az IBM 2011-es X-Force trend- és kockázatjelentése  több mint 4 000 ügyfél nyilvánosan bejelentett biztonsági réseinek és átlagosan napi 13 milliárd „biztonsági esemény” megfigyelésén, elemzésén alapul.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://telefonkozpont.blog.hu/api/trackback/id/tr984352444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása