Telefonközpont blog

Minden ami távközlés, közérthetően, egyszerűen az okostelefontól az interneten át, a digitális átálláson keresztül szinte bármeddig.
Ha az összes írásunkról értesülni akarsz, csatlakozz hozzánk a facebook.com/Telefonkozpont oldalon is!

Facebook

Hírek a minuszos.hu oldalról

Nincs megjeleníthető elem

Portfolio Blogger

 

Friss topikok

Címkék

112 (1) 1974 (1) 2020 (1) 3D (2) 3G (7) 4. szolgáltató (52) 4G (16) 50plusz (2) 802.11 (1) acta (2) adatbiztonság (10) adathalászat fishing (2) ADSL (2) akció (1) Alcatel (1) alkalmazás (60) alkalmazások (2) állplasztika (1) Altintop (1) Amazon (3) Amazon Kindle (3) AMD (1) analóg televízió (4) android (58) Angry Birds (1) Antenna Hungária (6) Apple (31) ÁSZF (6) ATV (7) AT Kearney (1) AXN (1) barangolás (10) Barcelona (2) Bayern (1) biztonság (9) BlackBerry (6) Bluetooth (2) Blue Mobile (11) böngésző (1) Bruce Willis (1) BTel (6) BVB (1) Chat (1) Chrome (1) ConCorde (1) csatornakiosztás (2) csekk (1) csőposta (1) Deezer (2) Digi (10) digitális átállás (23) digitális fényképezés (8) digitális televízió (36) Doro (2) Dropbox (3) dvd (1) dvr (3) egészség (1) elektronikus hírközlési törvény (5) elveszett telefonok (1) Email (4) Ericsson (12) EU (3) európai távközlési hálózat (4) Evernote (1) Facebook (28) facebook (3) fake (1) felmérés (13) feltöltőkártya (1) Filpboard (1) Firefox (1) Flickr (1) Foci EB (4) fogyókúra (1) fólia (1) FourSquare (2) frekvencia (1) FTTx (1) Galaxy (4) GalaxyCamera (1) Galaxy SIII (2) Gmail (6) google (1) Google (27) Google-fiók (5) GoogleTalk (1) google account (1) Google Account (1) Google Docs (2) Google Drive (3) Google Goggles (1) google maps (6) GPS (2) GSM (1) GVH (1) Gyurta (1) hacker (1) hálózatsemlegesség (1) hangazonosítás (1) hangos reklámok (1) helyesírás (1) Hesna (1) Hipernet (2) homokóra (1) hotsopot (1) HSPA (1) HTC (7) HTC ONE X (1) Huawei (9) Humanoid (1) hűségzerződés (1) IBM (1) IDC (2) ieee (1) IKEA (1) IndaFotó (1) információ biztonság (5) Infrapont (2) Integer (1) Intel (2) internet (15) internetes vásárlás (2) Invitel (13) IOS (10) iPad (7) ipad (2) iPhone (42) iphone (1) IPTV (7) ivsz (1) iwiw (1) jelszó (2) Jon Lord (1) kábeltévé (17) KKV (1) KSH (1) Kürt (1) KutatóCentrum (2) Lamborghini (1) lánclevél (1) laptop (4) lexikon (42) LG (9) lg (1) Lidl (12) Linkedin (2) LogMeIn (1) lte (7) LTE (11) m-health (1) m1 (1) Madonna (1) madware (2) Magyar Telekom (69) malware (2) market (2) masat (1) MasterCard (2) Más téma (1) médiaszerver (1) Médiatanács (1) Média és hírközlési biztos (3) Meizu (1) Messi (1) meye (1) Microsoft (8) MindigTV (10) mobil (7) mobilfizetés (7) mobilinternet (105) mobiltárca (2) mobiltelefon (13) mobiltelefon-arc (1) Mol telecom (1) Motorola (2) MTVA (1) műholdas televíziózás (11) MyAudio (1) napelemes (1) navigáció (5) navigon (1) NFC (3) NFH (1) nfl (1) NMHH (100) Nokia (14) NordTelekom (1) notebook (1) okostelefon (152) Olimpia (6) online vásárlás (2) Opera Mini (1) Ostia (1) OTP (1) panasonic (1) Paypal (1) per (1) Phelps (1) Picasa (3) Play (1) portfolioblogger (174) Posta (5) Postafon (2) proxy (1) QR-kód (4) rádió (2) Räikkönen (1) reklám hangerő (1) repülő üzemmód (3) rfid (2) rizsfőző (1) roaming (28) Róma (1) Ronaldo (1) RTL (1) RTL Klub (3) Samsung (39) Samsung Galaxy Note 10.1 (1) sandvine (1) sárga csekk (4) ScreenShield (2) set top box (1) shazam (1) SIM (1) SIM-kártya (9) Skype (17) smart (1) sms (1) SMS (12) Sony (3) Sony Ericsson (1) super bowl (1) sygic (1) Symantec (1) Symbian (1) számhordozás (3) szavazás (2) Sziget (1) T-Home (8) T-Mobile (151) tablet (25) tanulás (1) Tarr (2) távfelügyelet (1) TEDxDanubia (1) telefonadó (70) Telefonközpont (50) telefonszám (1) Telenor (165) Tesco (1) tesco mobile (1) Tesco Mobile (14) teszt (10) timeline (3) timeline idővonal (1) time shift (1) tokásodás (1) töltő (2) Tóth Árpád (1) TV2 (4) Twitter (4) t home (1) ügyfélszolgálat (2) Ukrajna (1) upc (1) UPC (27) UPC Direct (3) USB (3) USB stick (1) utazás (1) varangy (1) vekker (3) vezetékes telefon (1) vezeték nélküli router (3) vezeték nélküli töltés (1) Viber (11) Vidanet (2) világvége (1) Virgin (1) virtuális mobil (23) Vodafone (153) WhatsApp (9) WiFi (17) Windows Phone (12) wireless (1) Yahoo (1) YouTube (5) zene (1) Zenefon (7) ZTE (5) Címkefelhő

Feedek

Távközlésről - közérthetően

2012.10.15. 10:52 gyuriakien

Jól szerepeltek a távközlési cégek az ügyfélszolgálatok versenyében

Címkék: ügyfélszolgálat Vodafone Magyar Telekom

Ahogy az utóbbi évek tapasztalataiból sejteni lehetett, ezúttal is elsősorban a távközlési cégek brillíroztak az ügyfélkiszolgálás terén a 2009-ben útjára indult, idén negyedik alkalommal megrendezett „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj” elnevezésű versenyen, írja az IT Business. A Magyar Telekom a személyes kiszolgálás terén, a Vodafone Magyarország pedig az elektronikus ügyfélkiszolgálásban bizonyult a legjobbnak.

A versenyre olyan cégek jelentkezését várták, akik folyamatosan mérik ügyfélkiszolgálásuk színvonalát, de azok is pályázhattak, akik fontosnak tartják fejlődésük szempontjából megtudni, hogy ügyfélkiszolgálási rendszerük hogyan állja meg a helyét a saját elvárásaikhoz, illetve a többi piaci szereplőhöz képest. A kitüntetést azon vállalatok nyerhetik el, akik kiemelt figyelmet fordítanak ügyfeleik, vásárlóik kiszolgálására.

A Magyar Telekom a személyes kiszolgálás kategóriában lett az első. Ezzel a Telekom az ország legjobbjának bizonyult a T-Pont üzlethálózat által képviselt személyes ügyfélkiszolgálás terén az ország nagyvállalatai közül – a tavalyi rangos harmadik helyezéshez képest is jelentős javulást felmutatva. A Telekom kiemelkedő sikert ért a telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában is, ahol első alkalommal indult a megmérettetésen, és máris a második helyezést érdemelte ki.

Az elektronikus vevőkezelés kategóriában az érdeklődő e-mailekre adott válaszokat elemezték, amely során 85 százalékos eredményt értek el a résztvevők, és az is kiderült, hogy az esetek közel felében már 12 órán belül választ kaptak az ügyfelek. A Vodafone az előző évek érmes sikerei után 2012-ben is remekül szerepelt, az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában ugyanis ismét a dobogó legfelső fokára állhatott. 

A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” Díj 2012 versenyen az Állami Autópálya Kezelő Zrt.,  a telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában első helyezést, a személyes ügyfélkiszolgálásban harmadik helyezést ért el. 

A pályázat eredményeinek begyűjtése folyamatban van, hiszen a jelek szerint az érintett cégek, külön, külön jelentik be...

A verseny szakmai hátterét a ClientFirst Consulting Kft. és a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, míg jogi hátterét az e|n|w|c nemzetközi jogi tanácsadó iroda biztosította.

Nektek milyenek a tapasztalataitok?

Amennyiben a poszt tetszett, kérjük kövesse a Telefonközpontot a Facebookon is! Ha úgy gondolja, írásaink mások számára is hasznosak, érdekesek lehetnek, bátran fejezze ki ezt a "like", vagy "share" gombok használatával! 

A szerzők ily módon történő etetése  elfogadott és köszönetes!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://telefonkozpont.blog.hu/api/trackback/id/tr664849300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asdf 2012.10.15. 22:13:51

A telenort napkozben hetek-honapok ota kvazi lehetetlen felhivni ("minden vonal foglalt, kerjuk probalja kesobb"), egy a gond, mivel a 1220 a hibabejelento, ott nekem 120 masodpercen belul elo emberrel kell tudnom beszelni, kulonben az nmhh odacsap, es draga tortenetrol beszelunk... De ugy nez ki, egyelore nem erdekli oket/nem jelentette be meg senki
Amikor beborultak a szamlazasi rendszerrel par honappal ezelott, ejjel fel 12-kor valami negyed orat vartam (napkozben meg sem probaltam, mert eselytelen volt).
süti beállítások módosítása