Telefonközpont blog

Minden ami távközlés, közérthetően, egyszerűen az okostelefontól az interneten át, a digitális átálláson keresztül szinte bármeddig.
Ha az összes írásunkról értesülni akarsz, csatlakozz hozzánk a facebook.com/Telefonkozpont oldalon is!

Facebook

Hírek a minuszos.hu oldalról

Nincs megjeleníthető elem

Portfolio Blogger

 

Friss topikok

Címkék

112 (1) 1974 (1) 2020 (1) 3D (2) 3G (7) 4. szolgáltató (52) 4G (16) 50plusz (2) 802.11 (1) acta (2) adatbiztonság (10) adathalászat fishing (2) ADSL (2) akció (1) Alcatel (1) alkalmazás (60) alkalmazások (2) állplasztika (1) Altintop (1) Amazon (3) Amazon Kindle (3) AMD (1) analóg televízió (4) android (58) Angry Birds (1) Antenna Hungária (6) Apple (31) ÁSZF (6) ATV (7) AT Kearney (1) AXN (1) barangolás (10) Barcelona (2) Bayern (1) biztonság (9) BlackBerry (6) Bluetooth (2) Blue Mobile (11) böngésző (1) Bruce Willis (1) BTel (6) BVB (1) Chat (1) Chrome (1) ConCorde (1) csatornakiosztás (2) csekk (1) csőposta (1) Deezer (2) Digi (10) digitális átállás (23) digitális fényképezés (8) digitális televízió (36) Doro (2) Dropbox (3) dvd (1) dvr (3) egészség (1) elektronikus hírközlési törvény (5) elveszett telefonok (1) Email (4) Ericsson (12) EU (3) európai távközlési hálózat (4) Evernote (1) Facebook (28) facebook (3) fake (1) felmérés (13) feltöltőkártya (1) Filpboard (1) Firefox (1) Flickr (1) Foci EB (4) fogyókúra (1) fólia (1) FourSquare (2) frekvencia (1) FTTx (1) Galaxy (4) GalaxyCamera (1) Galaxy SIII (2) Gmail (6) google (1) Google (27) Google-fiók (5) GoogleTalk (1) google account (1) Google Account (1) Google Docs (2) Google Drive (3) Google Goggles (1) google maps (6) GPS (2) GSM (1) GVH (1) Gyurta (1) hacker (1) hálózatsemlegesség (1) hangazonosítás (1) hangos reklámok (1) helyesírás (1) Hesna (1) Hipernet (2) homokóra (1) hotsopot (1) HSPA (1) HTC (7) HTC ONE X (1) Huawei (9) Humanoid (1) hűségzerződés (1) IBM (1) IDC (2) ieee (1) IKEA (1) IndaFotó (1) információ biztonság (5) Infrapont (2) Integer (1) Intel (2) internet (15) internetes vásárlás (2) Invitel (13) IOS (10) iPad (7) ipad (2) iPhone (42) iphone (1) IPTV (7) ivsz (1) iwiw (1) jelszó (2) Jon Lord (1) kábeltévé (17) KKV (1) KSH (1) Kürt (1) KutatóCentrum (2) Lamborghini (1) lánclevél (1) laptop (4) lexikon (42) LG (9) lg (1) Lidl (12) Linkedin (2) LogMeIn (1) lte (7) LTE (11) m-health (1) m1 (1) Madonna (1) madware (2) Magyar Telekom (69) malware (2) market (2) masat (1) MasterCard (2) Más téma (1) médiaszerver (1) Médiatanács (1) Média és hírközlési biztos (3) Meizu (1) Messi (1) meye (1) Microsoft (8) MindigTV (10) mobil (7) mobilfizetés (7) mobilinternet (105) mobiltárca (2) mobiltelefon (13) mobiltelefon-arc (1) Mol telecom (1) Motorola (2) MTVA (1) műholdas televíziózás (11) MyAudio (1) napelemes (1) navigáció (5) navigon (1) NFC (3) NFH (1) nfl (1) NMHH (100) Nokia (14) NordTelekom (1) notebook (1) okostelefon (152) Olimpia (6) online vásárlás (2) Opera Mini (1) Ostia (1) OTP (1) panasonic (1) Paypal (1) per (1) Phelps (1) Picasa (3) Play (1) portfolioblogger (174) Posta (5) Postafon (2) proxy (1) QR-kód (4) rádió (2) Räikkönen (1) reklám hangerő (1) repülő üzemmód (3) rfid (2) rizsfőző (1) roaming (28) Róma (1) Ronaldo (1) RTL (1) RTL Klub (3) Samsung (39) Samsung Galaxy Note 10.1 (1) sandvine (1) sárga csekk (4) ScreenShield (2) set top box (1) shazam (1) SIM (1) SIM-kártya (9) Skype (17) smart (1) sms (1) SMS (12) Sony (3) Sony Ericsson (1) super bowl (1) sygic (1) Symantec (1) Symbian (1) számhordozás (3) szavazás (2) Sziget (1) T-Home (8) T-Mobile (151) tablet (25) tanulás (1) Tarr (2) távfelügyelet (1) TEDxDanubia (1) telefonadó (70) Telefonközpont (50) telefonszám (1) Telenor (165) Tesco (1) tesco mobile (1) Tesco Mobile (14) teszt (10) timeline (3) timeline idővonal (1) time shift (1) tokásodás (1) töltő (2) Tóth Árpád (1) TV2 (4) Twitter (4) t home (1) ügyfélszolgálat (2) Ukrajna (1) upc (1) UPC (27) UPC Direct (3) USB (3) USB stick (1) utazás (1) varangy (1) vekker (3) vezetékes telefon (1) vezeték nélküli router (3) vezeték nélküli töltés (1) Viber (11) Vidanet (2) világvége (1) Virgin (1) virtuális mobil (23) Vodafone (153) WhatsApp (9) WiFi (17) Windows Phone (12) wireless (1) Yahoo (1) YouTube (5) zene (1) Zenefon (7) ZTE (5) Címkefelhő

Feedek

Távközlésről - közérthetően

2012.11.20. 16:41 gyuriakien

UPC: az egyszerűbb és gyorsabb ügyintézés érdekében...

Címkék: ÁSZF UPC NMHH

A UPC Magyarország a hatályos jogszabályoknak és az érvényes szerződési feltételeknek megfelelően ajánlja előfizetőinek a szerződésük ráutaló magatartással történő megkötését - közölte a UPC kedden, reagálva a hírközlési hatóság hétfői közleményére. A szerződés megújítása kizárólag formai változást jelent, állítja a UPC és közölte, hogy az esetleges félreértések tisztázása érdekében egyeztetést kezdeményezett a szerződésmódosítást vizsgáló Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósággal.

A szerződés megújítása kizárólag formai változást jelentannak érdekében, hogy az előfizetők számára is megkönnyítse, egyszerűbbé és gyorsabbá tegye az ügykezelést. Ez a változás nem érinti a díjakat, csomagokat és a szolgáltatásokhoz kapcsolódó összes feltétel is mind változatlan marad - hangsúlyozza a cég.

De miért egy reklámlevél hátsó oldalán kellett mindezt kezdeményezni?

Az NMHH még a vizsgálat lefolytatását megelőzően felvetette tegnapi közleményében, hogy a ráutaló magatartással létrejött szerződések esetleg kevesebb védelmet nyújthatnak az előfizetők számára, mint a más módon megkötött megállapodások - fogalmaz a UPC közleménye.

A UPC meggyőződése szerint a hatályos jogszabályok minden szerződéses forma esetén ugyanolyan jogokat és lehetőségeket biztosítanak a fogyasztóknak, és a szolgáltató sem kíván semmilyen megkülönböztetést tenni az előfizetői között. Ugyanakkor a ráutaló magatartással megkötött szerződések lényegesen kevesebb adminisztrációs terhet rónak a szolgáltatóra és az előfizetőre is, amikor a jogait gyakorolni kívánja és egyes módosításokat elfogadna vagy éppen elutasítana. A UPC által ajánlott új szerződéses forma ezeket az eljárásokat egyszerűsítené, az előfizetői jogok teljes körű megtartása mellett.

A ráutaló magatartással történő szerződéskötés a magyar jogrendben nagyon régóta kialakult módszer - az emberek többsége naponta köt ilyen megállapodásokat az élet különböző területein. A hírközlési szabályozásban is hosszú évek óta létező, a szolgáltatók által tömegesen használt szerződéskötési forma ez, az írásos és a szóban létrejött szerződések mellett. A jogszabályokban rögzített fogyasztóvédelmi garanciális szabályok érvényesülését az ilyen szerződésekkel kapcsolatban is folyamatosan ellenőrzi az NMHH.

Az előfizető számára kedvezőtlen módosítások esetén az előfizetőnek a ráutaló magatartással megkötött szerződés mellett is ugyanolyan jogosultságai és lehetőségei vannak, mint bármilyen más szerződéses forma esetén, beleértve azt a lehetőséget is, hogy a módosítást ne fogadja el. A módosítások alkalmával ezeket az előfizetőket is a jogszabályban meghatározott módon, közvetlenül, írásban kell értesítenie a szolgáltatónak. Ugyanakkor a módosítások elfogadásához vagy elutasításához a ráutaló magatartásos forma sokkal rugalmasabb módszert biztosít: postai írásos vagy telefonos szóbeli visszajelzés helyett pusztán a szolgáltatás igénybevételének folytatásával és a havidíj megfizetésével jelezhetik álláspontjukat az előfizetők, de emellett a szokásos ügyfélszolgálati elérhetőségeken is nyilatkozhatnak választásukról.

A UPC a szerződésmegújítási ajánlat elfogadását illetően nem kívánta a hasonló esetekben általánosan alkalmazott 8 vagy 15 napos korlátok közé szorítani az előfizetőit, csupán ezért nem határozott meg számukra határidőt. A UPC hangsúlyozza: a szerződésmegújítás kizárólag formai változást jelent, az új szerződések ugyanazzal a tartalommal jönnek létre, mint a korábbiak, a szolgáltatásokhoz kapcsolódó egyetlen feltétel sem változik, a módosítás nem érinti a díjakat és semmilyen többlet terhet vagy kötelezettséget nem jelent. A szerződésmegújítás célja a szerződésállomány egységesítése, az egyszerűbb és gyorsabb ügykezelés, a szolgáltató és az előfizetők adminisztrációs terheinek a csökkentése. A UPC bízik benne, hogy mindezt rövid időn belül megnyugtatóan sikerül tisztáznia az NMHH-val.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://telefonkozpont.blog.hu/api/trackback/id/tr324916771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

digitime 2012.11.21. 13:58:04

Magyarázzák csak a bizonyítványt.... Egyre inkább azon vagyok, át kell menni az Invitelhez, úgyis jobb akció van most. Ez a mixercsomag.
ly.my/19c
süti beállítások módosítása