Több mint 200 ezer SIM-kártyát adott el a Magyarországon két és fél éve indult Tesco Mobile, a társaság ezzel afeltöltőkártyás piacon 1,5 százalékos részesedést ért el - mondták el a cég vezetői csütörtökön sajtótájékoztatón.
A feltöltőkártyák aránya folyamatosan csökken - NMHH adat, 2014 június (igaz, ebben nincs benne a Tesco Mobile)
Az MTI tudósítása szerint a kártyákhoz mintegy 80 ezer készüléket is vásároltak az ügyfelek, akik összesen mintegy 1,7 milliárd forintot töltöttek már fel SIM-kártyáikra - mondta Kiszely László marketing igazgató. Hozzátette, hogy a kereslet eltolódott az érintőképernyős telefonok felé, így a Tesco Mobile kínálatában szereplő készülékeknek a 90 százaléka márokostelefon.
A magyar mobilpiac főbb adatai - NMHH, 2014 június
A tájékoztatón szó volt arról is, hogy a Tesco Mobile nem tart a magyar piacon megjelenő versenytársaktól - a saját hálózatot tervező Digitől, vagy a virtuális mobilpiacon terjeszkedő UPC-től. A cég vezetői úgy vélik, nem tőlük fognak ügyfeleket elvinni, a számhordozásban egyelőre nettó felvevők.
Az érintett szolgáltatásokról az alábbi oldalkon lehet bővebben tájékozódni:
Tesco Mobil: http://www.tescomobile.hu/
UPC-Mobil: http://www.upc.hu/mobil/
Lidl/Blue Mobil: http://www.bluemobile.hu/
Mol Mobil: http://www.molmobile.hu/tarifak