Telefonközpont blog

Minden ami távközlés, közérthetően, egyszerűen az okostelefontól az interneten át, a digitális átálláson keresztül szinte bármeddig.
Ha az összes írásunkról értesülni akarsz, csatlakozz hozzánk a facebook.com/Telefonkozpont oldalon is!

Facebook

Portfolio Blogger

 

Friss topikok

Címkék

112 (1) 1974 (1) 2020 (1) 3D (2) 3G (7) 4. szolgáltató (52) 4G (16) 50plusz (2) 802.11 (1) acta (2) adatbiztonság (10) adathalászat fishing (2) ADSL (2) akció (1) Alcatel (1) alkalmazás (60) alkalmazások (2) állplasztika (1) Altintop (1) Amazon (3) Amazon Kindle (3) AMD (1) analóg televízió (4) android (58) Angry Birds (1) Antenna Hungária (6) Apple (31) ÁSZF (6) ATV (7) AT Kearney (1) AXN (1) barangolás (10) Barcelona (2) Bayern (1) biztonság (9) BlackBerry (6) Bluetooth (2) Blue Mobile (11) böngésző (1) Bruce Willis (1) BTel (6) BVB (1) Chat (1) Chrome (1) ConCorde (1) csatornakiosztás (2) csekk (1) csőposta (1) Deezer (2) Digi (10) digitális átállás (23) digitális fényképezés (8) digitális televízió (36) Doro (2) Dropbox (3) dvd (1) dvr (3) egészség (1) elektronikus hírközlési törvény (5) elveszett telefonok (1) Email (4) Ericsson (12) EU (3) európai távközlési hálózat (4) Evernote (1) facebook (3) Facebook (28) fake (1) felmérés (13) feltöltőkártya (1) Filpboard (1) Firefox (1) Flickr (1) Foci EB (4) fogyókúra (1) fólia (1) FourSquare (2) frekvencia (1) FTTx (1) Galaxy (4) GalaxyCamera (1) Galaxy SIII (2) Gmail (6) google (1) Google (27) Google-fiók (5) GoogleTalk (1) google account (1) Google Account (1) Google Docs (2) Google Drive (3) Google Goggles (1) google maps (6) GPS (2) GSM (1) GVH (1) Gyurta (1) hacker (1) hálózatsemlegesség (1) hangazonosítás (1) hangos reklámok (1) helyesírás (1) Hesna (1) Hipernet (2) homokóra (1) hotsopot (1) HSPA (1) HTC (7) HTC ONE X (1) Huawei (9) Humanoid (1) hűségzerződés (1) IBM (1) IDC (2) ieee (1) IKEA (1) IndaFotó (1) információ biztonság (5) Infrapont (2) Integer (1) Intel (2) internet (15) internetes vásárlás (2) Invitel (13) IOS (10) ipad (2) iPad (7) iphone (1) iPhone (42) IPTV (7) ivsz (1) iwiw (1) jelszó (2) Jon Lord (1) kábeltévé (17) KKV (1) KSH (1) Kürt (1) KutatóCentrum (2) Lamborghini (1) lánclevél (1) laptop (4) lexikon (42) lg (1) LG (9) Lidl (12) Linkedin (2) LogMeIn (1) LTE (11) lte (7) m-health (1) m1 (1) Madonna (1) madware (2) Magyar Telekom (69) malware (2) market (2) masat (1) MasterCard (2) Más téma (1) médiaszerver (1) Médiatanács (1) Média és hírközlési biztos (3) Meizu (1) Messi (1) meye (1) Microsoft (8) MindigTV (10) mobil (7) mobilfizetés (7) mobilinternet (105) mobiltárca (2) mobiltelefon (13) mobiltelefon-arc (1) Mol telecom (1) Motorola (2) MTVA (1) műholdas televíziózás (11) MyAudio (1) napelemes (1) navigáció (5) navigon (1) NFC (3) NFH (1) nfl (1) NMHH (100) Nokia (14) NordTelekom (1) notebook (1) okostelefon (152) Olimpia (6) online vásárlás (2) Opera Mini (1) Ostia (1) OTP (1) panasonic (1) Paypal (1) per (1) Phelps (1) Picasa (3) Play (1) portfolioblogger (174) Posta (5) Postafon (2) proxy (1) QR-kód (4) rádió (2) Räikkönen (1) reklám hangerő (1) repülő üzemmód (3) rfid (2) rizsfőző (1) roaming (28) Róma (1) Ronaldo (1) RTL (1) RTL Klub (3) Samsung (39) Samsung Galaxy Note 10.1 (1) sandvine (1) sárga csekk (4) ScreenShield (2) set top box (1) shazam (1) SIM (1) SIM-kártya (9) Skype (17) smart (1) SMS (12) sms (1) Sony (3) Sony Ericsson (1) super bowl (1) sygic (1) Symantec (1) Symbian (1) számhordozás (3) szavazás (2) Sziget (1) T-Home (8) T-Mobile (151) tablet (25) tanulás (1) Tarr (2) távfelügyelet (1) TEDxDanubia (1) telefonadó (70) Telefonközpont (50) telefonszám (1) Telenor (165) Tesco (1) tesco mobile (1) Tesco Mobile (14) teszt (10) timeline (3) timeline idővonal (1) time shift (1) tokásodás (1) töltő (2) Tóth Árpád (1) TV2 (4) Twitter (4) t home (1) ügyfélszolgálat (2) Ukrajna (1) UPC (27) upc (1) UPC Direct (3) USB (3) USB stick (1) utazás (1) varangy (1) vekker (3) vezetékes telefon (1) vezeték nélküli router (3) vezeték nélküli töltés (1) Viber (11) Vidanet (2) világvége (1) Virgin (1) virtuális mobil (23) Vodafone (153) WhatsApp (9) WiFi (17) Windows Phone (12) wireless (1) Yahoo (1) YouTube (5) zene (1) Zenefon (7) ZTE (5) Címkefelhő

Feedek

Távközlésről - közérthetően

2012.02.08. 22:22 gyuriakien

Giants - Patriots kontra TV - Mobil alkalmazás meccs - Madonnával

Címkék: alkalmazás super bowl nfl okostelefon shazam Madonna

Az Egyesült Államokban múlt vasárnap (magyar idő szerint inkább hétfőn hajnalban) 111 millión nézték élőben az NFL, azaz a „foci-döntőt” a New York Giants és a New England Patriots összecsapását. Közben azonban egy másik meccs is zajlott, méghozzá két „képernyő”, a tévé és a mobil között.

A Super Bowl a 111 milliós nézettséggel természetesen új rekordot állított fel. Az eddig csúcsot – furcsa módon - a tavalyi döntő tartotta, az azelőtti pedig a M.A.S.H. sorozat utolsó epizódja, nem kevesebb, mint 28 évig.

A Flurry kutató cég adatai szerint a meccs ideje alatt – ami csekély négy óra – 98 millióan használtak valamilyen mobiltelefonos (tabletes) applikációt, azaz az Egyesült Államok lakosságának egy harmada babrálta okostelefonját, tabletjét.

Bár az NFL döntő Amerikában hagyományosan mindenkit lázban tart, a nézők a döntő alatt is használták el a közösségi oldalakat, frissítették bejegyzéseiket és még játszottak is.

Éppen ezért, vagy éppen ennek az „elvándorlásnak” a mérséklése érdekében a tévében hirdetők - most és máskor is - nem kevés elmés ötlettel igyekeznek a műsorokhoz kapcsolódó mobil applikációk használatára serkenteni a nézőket. A QR kóddal elérhető többlet tartalmak, a szintén mobilos szavazások célja, hogy inkább ezeket használják, mint csak úgy telefonáljanak, netán elkapcsoljanak a csatornáról.

A fél percenként 3,5 millió dolláros hirdetési tarifáiról is híres döntő közben egyébként számos hirdető, illetve néző „játszott” a Shazam hangfelismerő applikációval – így a zene és média „kutató” Shazam jelentése szerint milliók. Nem csoda, a hirdetők és a Shazam-mal együttműködésében egyebek mellett két Toyota Camryt is meg lehetett nyerni.

A Flurry a döntő közben azt is mérte, melyik negyedben használtak legtöbben mobilos applikációkat - a harmadikban; és azt is, hogy melyik negyed hirdetései alatt. Ebben az összevetésben a 4. lett a győztes – illetve az abban hirdetők a vesztesek.

A Flurry szerint leginkább az első két negyedben volt érdemes hirdetni, akkor még jobban figyeltek a nézők a reklámokra, később már inkább a meccsre koncentráltak, azaz inkább a hirdetések által biztosított szünetekben használták a mobiljukat (és persze a tabletjüket is).

A kutató cég azt is megvizsgálta, mely reklámok alatt „nem figyeltek” a legtöbben, s melyek alatt viselkedtek a nézők fegyelmezetten, a reklámra koncentrálva, de azt is vizsgálták, melyik reklámot szerették a férfiak és melyiket a nők. Egyébként az esetek 62 százalékában a nők használták az applikációkat - és általában a játék alatt.

A mérés szerint a legjobban Madonna kötötte le a nézők figyelmét, azaz akkor mobiloztak a legkevesebben, amikor ő lépett fel – a szünetben. Aki erről netán lemaradt volna, itt megtekintheti. Érdemes.

(Egyébként a meccs is jó volt.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://telefonkozpont.blog.hu/api/trackback/id/tr904080041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.