Telefonközpont blog

Minden ami távközlés, közérthetően, egyszerűen az okostelefontól az interneten át, a digitális átálláson keresztül szinte bármeddig.
Ha az összes írásunkról értesülni akarsz, csatlakozz hozzánk a facebook.com/Telefonkozpont oldalon is!

Facebook

Hírek a minuszos.hu oldalról

Nincs megjeleníthető elem

Portfolio Blogger

 

Friss topikok

Címkék

112 (1) 1974 (1) 2020 (1) 3D (2) 3G (7) 4. szolgáltató (52) 4G (16) 50plusz (2) 802.11 (1) acta (2) adatbiztonság (10) adathalászat fishing (2) ADSL (2) akció (1) Alcatel (1) alkalmazás (60) alkalmazások (2) állplasztika (1) Altintop (1) Amazon (3) Amazon Kindle (3) AMD (1) analóg televízió (4) android (58) Angry Birds (1) Antenna Hungária (6) Apple (31) ÁSZF (6) ATV (7) AT Kearney (1) AXN (1) barangolás (10) Barcelona (2) Bayern (1) biztonság (9) BlackBerry (6) Bluetooth (2) Blue Mobile (11) böngésző (1) Bruce Willis (1) BTel (6) BVB (1) Chat (1) Chrome (1) ConCorde (1) csatornakiosztás (2) csekk (1) csőposta (1) Deezer (2) Digi (10) digitális átállás (23) digitális fényképezés (8) digitális televízió (36) Doro (2) Dropbox (3) dvd (1) dvr (3) egészség (1) elektronikus hírközlési törvény (5) elveszett telefonok (1) Email (4) Ericsson (12) EU (3) európai távközlési hálózat (4) Evernote (1) Facebook (28) facebook (3) fake (1) felmérés (13) feltöltőkártya (1) Filpboard (1) Firefox (1) Flickr (1) Foci EB (4) fogyókúra (1) fólia (1) FourSquare (2) frekvencia (1) FTTx (1) Galaxy (4) GalaxyCamera (1) Galaxy SIII (2) Gmail (6) Google (27) google (1) Google-fiók (5) GoogleTalk (1) Google Account (1) google account (1) Google Docs (2) Google Drive (3) Google Goggles (1) google maps (6) GPS (2) GSM (1) GVH (1) Gyurta (1) hacker (1) hálózatsemlegesség (1) hangazonosítás (1) hangos reklámok (1) helyesírás (1) Hesna (1) Hipernet (2) homokóra (1) hotsopot (1) HSPA (1) HTC (7) HTC ONE X (1) Huawei (9) Humanoid (1) hűségzerződés (1) IBM (1) IDC (2) ieee (1) IKEA (1) IndaFotó (1) információ biztonság (5) Infrapont (2) Integer (1) Intel (2) internet (15) internetes vásárlás (2) Invitel (13) IOS (10) iPad (7) ipad (2) iPhone (42) iphone (1) IPTV (7) ivsz (1) iwiw (1) jelszó (2) Jon Lord (1) kábeltévé (17) KKV (1) KSH (1) Kürt (1) KutatóCentrum (2) Lamborghini (1) lánclevél (1) laptop (4) lexikon (42) lg (1) LG (9) Lidl (12) Linkedin (2) LogMeIn (1) lte (7) LTE (11) m-health (1) m1 (1) Madonna (1) madware (2) Magyar Telekom (69) malware (2) market (2) masat (1) MasterCard (2) Más téma (1) médiaszerver (1) Médiatanács (1) Média és hírközlési biztos (3) Meizu (1) Messi (1) meye (1) Microsoft (8) MindigTV (10) mobil (7) mobilfizetés (7) mobilinternet (105) mobiltárca (2) mobiltelefon (13) mobiltelefon-arc (1) Mol telecom (1) Motorola (2) MTVA (1) műholdas televíziózás (11) MyAudio (1) napelemes (1) navigáció (5) navigon (1) NFC (3) NFH (1) nfl (1) NMHH (100) Nokia (14) NordTelekom (1) notebook (1) okostelefon (152) Olimpia (6) online vásárlás (2) Opera Mini (1) Ostia (1) OTP (1) panasonic (1) Paypal (1) per (1) Phelps (1) Picasa (3) Play (1) portfolioblogger (174) Posta (5) Postafon (2) proxy (1) QR-kód (4) rádió (2) Räikkönen (1) reklám hangerő (1) repülő üzemmód (3) rfid (2) rizsfőző (1) roaming (28) Róma (1) Ronaldo (1) RTL (1) RTL Klub (3) Samsung (39) Samsung Galaxy Note 10.1 (1) sandvine (1) sárga csekk (4) ScreenShield (2) set top box (1) shazam (1) SIM (1) SIM-kártya (9) Skype (17) smart (1) sms (1) SMS (12) Sony (3) Sony Ericsson (1) super bowl (1) sygic (1) Symantec (1) Symbian (1) számhordozás (3) szavazás (2) Sziget (1) T-Home (8) T-Mobile (151) tablet (25) tanulás (1) Tarr (2) távfelügyelet (1) TEDxDanubia (1) telefonadó (70) Telefonközpont (50) telefonszám (1) Telenor (165) Tesco (1) tesco mobile (1) Tesco Mobile (14) teszt (10) timeline (3) timeline idővonal (1) time shift (1) tokásodás (1) töltő (2) Tóth Árpád (1) TV2 (4) Twitter (4) t home (1) ügyfélszolgálat (2) Ukrajna (1) upc (1) UPC (27) UPC Direct (3) USB (3) USB stick (1) utazás (1) varangy (1) vekker (3) vezetékes telefon (1) vezeték nélküli router (3) vezeték nélküli töltés (1) Viber (11) Vidanet (2) világvége (1) Virgin (1) virtuális mobil (23) Vodafone (153) WhatsApp (9) WiFi (17) Windows Phone (12) wireless (1) Yahoo (1) YouTube (5) zene (1) Zenefon (7) ZTE (5) Címkefelhő

Feedek

Távközlésről - közérthetően

2012.10.31. 21:21 gyuriakien

Telenor: sok csomagnál nő a havidíj, de megszűnik a lebeszélhetőség 60/40%-os korlátozása

Címkék: Telenor telefonadó

A Telenor a telefonadó júliusi bevezetésekor több ponton is megváltoztatta tarifáit, egyes csomagoknál pedig bevezette a lebeszélhetőség hálózaton belüli és kívüli arányát, azonban a cég most úgy döntött, hogy a lebeszélhetőség - hálózaton belüli és hálózaton kívüli – 60%-40%-os megosztását eltörli az érintett tarifacsomagoknál.

A közlemény szerint az elmúlt hónapok során a Telenor folyamatosan elemezte az érintett ügyfelek hívási szokásait, valamint a visszajelzéseket - és mindezek hatására döntött a módosításról.

Mindezzel párhuzamosan a Telenor nem lebeszélhető havidíj-változást vezet be ezeknél a tarifacsomagoknál. A havidíjak sávosan, 183-704 Ft-tal növekednek. Az érintett csomagok új havidíjai itt érhetőek el.

A változás az alábbi csomagokat érinti: azaz ezekben a belföldi lebeszélhetőség ismét "szabad" lesz:

• Alaptarifa 1, 2, 3, 5, 8, 12, 21; 

• simplyAll és simplyAll+ (Red Bull Mobile); 

• MobilKvartett 150, 1000, 3000; 

• Perc 35, 60, 120, 180, 360, 600, 1200; 

• Pannon 50, 100, 150, 250, 300, 500, 1000; 

• djuice számlás, Számlás 20 (djuice), djuice complete, djuice complete sms, djuice complete basic, djuice extra, djuice intercampus, Hálón belül 9 (djuice), myVIP (djuice); 

• Horizont Bónusz, Extra, Plusz; 

• Minimum, Momentum, Optimum.

Ugyanakkor a következő tarifacsomagokban foglalt lebeszélhetőség felhasználása nem változik:

• Okostarifa 90, 180, 360, 600, 1000; az Okos Mini; 40Hívás, 100Hívás, 200Hívás.

Mindkét módosítás az érintett előfizetők 2012. december 3-át követő első számlázási cikluszárásától lép életbe.

A közlemény szerint a korábban bevezetett kapcsolási díjak változatlanok maradnak. 

A közleményben a Telenor emlékezetet rá, hogy "a távközlési különadó mellett július elsejétől életbe lépett telefonadó jelentős terhet jelent a szolgáltatók számára, ezért ezt már kénytelenek voltunk árainkban is érvényesíteni. Továbbra is fenntartjuk véleményünket, hogy ezzel hosszú távon biztosítani tudjuk beruházásainkat, hálózatunk folyamatos fejlesztését, valamint szolgáltatásaink színvonalát, mely minden ügyfelünk és a magyar gazdaság érdeke. Tarifaváltoztatásunkat korábban is nyíltan kommunikáltuk, mert meggyőződésünk, hogy ügyfeleink megérdemlik, hogy pontosan és átlátható módon értesüljenek az őket érintő legfontosabb változásokról. Így arról is hasonlóképpen szeretnénk hírt adni, hogy megkezdtük a júliusban bevezetett változások finomhangolását." 

„Sajnos a szabályozási háttér folyamatos változtatása miatt rá vagyunk kényszerítve, hogy esetenként módosítsuk a tarifáinkat – azonban számunkra továbbra is az ügyfél az első. Folyamatosan vizsgáljuk a bevezetett változások hatásait, és igyekszünk úgy finomhangolni, testre szabni a tarifákat, hogy azok hatásai kevésbé legyenek megterhelők. Fontosnak tartjuk, hogy a változások hatásait ne csak előzetes számításokkal becsüljük meg, hanem – különösen a felhasználói szokásoktól függő díjazást – utólag is ellenőrizzük. Mi hallgatunk az ügyfeleinkre, komolyan vesszük őket, s amikor azt tapasztaljuk, hogy egyes szolgáltatásokhoz kiemelten ragaszkodnak ügyfeleink, közbelépünk, és ügyfélbarát megoldást dolgozunk ki.” – mondta el Sigvart Voss Eriksen, a Telenor Magyarország kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://telefonkozpont.blog.hu/api/trackback/id/tr824882748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Georgina Bojana 2012.11.01. 22:06:50

Kedves ASDF! Írod, panaszolod, hogy napközben nem lehet a Telenor ügyfélszolgálatát felhívni. Van egy újításom!
ÉJSZAKA HÍVJAD FEL, AMÍG A TÖBBI előfizető alszik édesdeden.
Akkor tedd fel kérdéseidet! Igaz, többnyire az a válasz, hogy: "munkatársaink dolgoznak a problémán, a rendszeren" - de legalább élőszóval megnyugtatnak... Ez is egy plusz öröm!
Egyebünk úgysem maradt.... Hja igen. Az éjszakai felhívást nemcsak mondom, teszem/tettem is. Valóban azt mondja az automata: "minden vonalunk foglalt stb. stb.". No, ilyenkor van a részemről az "agydurranás", s nem restellem azt, hogy éjjel akár 1 órakor, vagy hajnali 2-kor tárcsázzam az ügyfélkábítókat... No, nem vagyok igazságtalan. Vannak közöttük valóban korrekt, rendes emberek. Igazi, szolgálatkész, udvarias, készséges dolgozók is. De a többség, mint az automata... mondja a betanult szöveget.
Kimozdíthatatlanul. Amennyiben rákérdezek, ott folytatja, ahol abbahagyta. Hihetetlen, gépemberek... Igen, vannak ilyenek is... Az agyatlanok. De mint mondtam, írtam feljebb. Vannak értékes, jó, emberi ügyfélkezelők is. Nekem szerencsém volt, összeakadtam néhánnyal, mivel naponta hívom a Telenort, mert mindig csinálnak valami "keserűséget" igen... Ma pl. nem értem el online felületen a HÍVÁSRÉSZLETEZÉSEMET. Tegnap még igen, 19-étől!!!!!! Ma már egyáltalán nem. Igaz, tegnap írtam egy NEM KEDVES levelet, lehet, hogy ma büntiben vagyok?! Ebben az országban minden lehetséges, legközelebb jön a kukoricára térdepelés...
süti beállítások módosítása