Valósággá váltak a piaci pletykák és értesülések; február elsejével új - valóban virtuális - szereplő lép a magyar piacra a Lidl személyében. Az áruházlánc saját márkával jelenik meg és valamennyi áruházában megkezdi a Blue Mobile forgalmazását.
A cég közleménye szerint február 1-től önálló SIM-kártyákat és készülékes csomagokat is kínál majd, prepaid, azaz feltöltő kártyás konstrukcióban. A kínálatban szerepelnek majd alap-, és középkategóriás termékek, így egyelőre árak említése nélkül a lesznek egészen egyszerű és modern érintőképernyős készülékek is a „portfolióban”. A közlemény szerint választék a tervek és kereslet függvényében felső kategóriás készülékekkel is bővülhet a későbbiekben.
A Lidl ígérete szerint a Blue Mobile „kimagaslóan kedvező flat tarifát nyújt ügyfelei számára, havi díj és hűségnyilatkozat nélkül”. A Blue Mobile országos lefedettséget, így folyamatos elérést biztosít felhasználói számára.
„A Magyar Telekom komoly lehetőséget lát a Lidllel – mint a magyar piac egyik erős, elismert és kiterjedt értékesítési hálózattal rendelkező áruházláncával – való együttműködésben. A Telekom elsősorban a verseny élénkítését, a piac bővítését és építését kívánja elérni a virtuális távközlési piacra történő belépéssel” – mondta Pataki Róbert, a Magyar Telekom stratégiai és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettese.
A Lidl Németországban már rendelkezik pozitív tapasztalatokkal a mobilszolgáltatások értékesítése területén, évek óta jelen van a mobilszolgáltatói szegmensben Lidl Mobile néven. A Telefónica (O2) viszonteladói partnereként feltöltőkártyás ajánlatokat értékesít, melyek hang és adatszolgáltatást egyaránt tartalmaznak.