December végén 2 millió 155 ezer mobilinternet-előfizetés volt Magyarországon, az egy évvel korábbi 1 millió 307 ezer után. A szolgáltatást az időszak utolsó három hónapjában aktívan használó (forgalmat, bevételt generáló) ügyfelek száma 2011 végén 1 millió 696 ezer volt, 2010 végén pedig 1 millió 3 ezer.
A Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) gyorsjelentése szerin éves összevetésben a forgalmazásban részt vevő aktív előfizetések alapján a Telenor piaci része 23,61 százalékról 28,19 százalékra nőtt, a Vodafoné 27,78 százalékról 24,13 százalékra csökkent, a T-Mobile-é pedig 48,61 százalékról 47,68 százalékra csökkent.
A Telenor tehát növelte részesedését a szolgáltatást aktívan használók között, s egyben nála a legnagyobb az egy ügyfélre jutó adatforgalom is. 2011 végén ez fejenként 1,49GB volt (egy évvel korábban viszont 1,73GB). A Vodafone ügyfelei tavaly decemberben átlagosan (fejenként) 0,92GB adatot forgalmaztak (2010 decemberében még 1,33GB-ot), a T-Mobile ügyfelei pedig 0,95 GB-ot (2010 decemberében 1,21 GB-ot).
Az egy előfizetőre jutó adatforgalom csökkenése az év közben mindhárom szolgáltatónál megfigyelhető volt, de a Telenornál szeptember óta a trend megfordult. Ennek a fordulatnak köszönhetően december/december összehasonlításban a piacon egy ügyfélre jutó átlagos adatforgalom nem változott, maradt 1,09GB, éppúgy, mint egy évvel korábban.