Telefonközpont blog

Minden ami távközlés, közérthetően, egyszerűen az okostelefontól az interneten át, a digitális átálláson keresztül szinte bármeddig.
Ha az összes írásunkról értesülni akarsz, csatlakozz hozzánk a facebook.com/Telefonkozpont oldalon is!

Facebook

Hírek a minuszos.hu oldalról

Nincs megjeleníthető elem

Portfolio Blogger

 

Friss topikok

Címkék

112 (1) 1974 (1) 2020 (1) 3D (2) 3G (7) 4. szolgáltató (52) 4G (16) 50plusz (2) 802.11 (1) acta (2) adatbiztonság (10) adathalászat fishing (2) ADSL (2) akció (1) Alcatel (1) alkalmazás (60) alkalmazások (2) állplasztika (1) Altintop (1) Amazon (3) Amazon Kindle (3) AMD (1) analóg televízió (4) android (58) Angry Birds (1) Antenna Hungária (6) Apple (31) ÁSZF (6) ATV (7) AT Kearney (1) AXN (1) barangolás (10) Barcelona (2) Bayern (1) biztonság (9) BlackBerry (6) Bluetooth (2) Blue Mobile (11) böngésző (1) Bruce Willis (1) BTel (6) BVB (1) Chat (1) Chrome (1) ConCorde (1) csatornakiosztás (2) csekk (1) csőposta (1) Deezer (2) Digi (10) digitális átállás (23) digitális fényképezés (8) digitális televízió (36) Doro (2) Dropbox (3) dvd (1) dvr (3) egészség (1) elektronikus hírközlési törvény (5) elveszett telefonok (1) Email (4) Ericsson (12) EU (3) európai távközlési hálózat (4) Evernote (1) Facebook (28) facebook (3) fake (1) felmérés (13) feltöltőkártya (1) Filpboard (1) Firefox (1) Flickr (1) Foci EB (4) fogyókúra (1) fólia (1) FourSquare (2) frekvencia (1) FTTx (1) Galaxy (4) GalaxyCamera (1) Galaxy SIII (2) Gmail (6) Google (27) google (1) Google-fiók (5) GoogleTalk (1) Google Account (1) google account (1) Google Docs (2) Google Drive (3) Google Goggles (1) google maps (6) GPS (2) GSM (1) GVH (1) Gyurta (1) hacker (1) hálózatsemlegesség (1) hangazonosítás (1) hangos reklámok (1) helyesírás (1) Hesna (1) Hipernet (2) homokóra (1) hotsopot (1) HSPA (1) HTC (7) HTC ONE X (1) Huawei (9) Humanoid (1) hűségzerződés (1) IBM (1) IDC (2) ieee (1) IKEA (1) IndaFotó (1) információ biztonság (5) Infrapont (2) Integer (1) Intel (2) internet (15) internetes vásárlás (2) Invitel (13) IOS (10) ipad (2) iPad (7) iPhone (42) iphone (1) IPTV (7) ivsz (1) iwiw (1) jelszó (2) Jon Lord (1) kábeltévé (17) KKV (1) KSH (1) Kürt (1) KutatóCentrum (2) Lamborghini (1) lánclevél (1) laptop (4) lexikon (42) LG (9) lg (1) Lidl (12) Linkedin (2) LogMeIn (1) lte (7) LTE (11) m-health (1) m1 (1) Madonna (1) madware (2) Magyar Telekom (69) malware (2) market (2) masat (1) MasterCard (2) Más téma (1) médiaszerver (1) Médiatanács (1) Média és hírközlési biztos (3) Meizu (1) Messi (1) meye (1) Microsoft (8) MindigTV (10) mobil (7) mobilfizetés (7) mobilinternet (105) mobiltárca (2) mobiltelefon (13) mobiltelefon-arc (1) Mol telecom (1) Motorola (2) MTVA (1) műholdas televíziózás (11) MyAudio (1) napelemes (1) navigáció (5) navigon (1) NFC (3) NFH (1) nfl (1) NMHH (100) Nokia (14) NordTelekom (1) notebook (1) okostelefon (152) Olimpia (6) online vásárlás (2) Opera Mini (1) Ostia (1) OTP (1) panasonic (1) Paypal (1) per (1) Phelps (1) Picasa (3) Play (1) portfolioblogger (174) Posta (5) Postafon (2) proxy (1) QR-kód (4) rádió (2) Räikkönen (1) reklám hangerő (1) repülő üzemmód (3) rfid (2) rizsfőző (1) roaming (28) Róma (1) Ronaldo (1) RTL (1) RTL Klub (3) Samsung (39) Samsung Galaxy Note 10.1 (1) sandvine (1) sárga csekk (4) ScreenShield (2) set top box (1) shazam (1) SIM (1) SIM-kártya (9) Skype (17) smart (1) SMS (12) sms (1) Sony (3) Sony Ericsson (1) super bowl (1) sygic (1) Symantec (1) Symbian (1) számhordozás (3) szavazás (2) Sziget (1) T-Home (8) T-Mobile (151) tablet (25) tanulás (1) Tarr (2) távfelügyelet (1) TEDxDanubia (1) telefonadó (70) Telefonközpont (50) telefonszám (1) Telenor (165) Tesco (1) Tesco Mobile (14) tesco mobile (1) teszt (10) timeline (3) timeline idővonal (1) time shift (1) tokásodás (1) töltő (2) Tóth Árpád (1) TV2 (4) Twitter (4) t home (1) ügyfélszolgálat (2) Ukrajna (1) upc (1) UPC (27) UPC Direct (3) USB (3) USB stick (1) utazás (1) varangy (1) vekker (3) vezetékes telefon (1) vezeték nélküli router (3) vezeték nélküli töltés (1) Viber (11) Vidanet (2) világvége (1) Virgin (1) virtuális mobil (23) Vodafone (153) WhatsApp (9) WiFi (17) Windows Phone (12) wireless (1) Yahoo (1) YouTube (5) zene (1) Zenefon (7) ZTE (5) Címkefelhő

Feedek

Távközlésről - közérthetően

2012.07.30. 14:56 gyuriakien

Személyre szabott mobilinternetes tarifák?

Címkék: felmérés okostelefon mobilinternet Ericsson

Az EricssonLab fogyasztói felmérésében 2.300 előfizetőt kérdeztek meg, négy kontinensen és a nem meglepő eredmény azt mutatja, hogy a a mobilinternet-használók számára a megfelelő csomag kiválasztásakor a négy legfontosabb szempont a hálózat minősége, a lefedettség, az adatátviteli szolgáltatás díja és az adatátviteli csomag áttekinthetősége.

Az Ericsson közleménye szerint a megkérdezettek 40-45 százaléka többet használná az internetet a mobiltelefonján, ha gyorsabb lenne, közel ugyanennyien olcsóbb tarifával neteznének gyakrabban, ugyanakkor sok fogyasztó úgy érzi, nem használja ki teljes mértékben a szolgáltatási csomagban nyújtott lehetőségeket.

Ti hogy vagytok ezzel?  Milyen szempontok alapján választotok csomagot? Mi a legfontosabb? És mi a véleményetek a hazai lefedettségről?

Mi kell a előfizetőknek? 

A szolgáltatatók két legfontosabb célja, hogy új előfizetőket toborozzon, a meglévőket pedig a szolgáltatások gyakoribb használatra buzdítsa. A felmérés ezeket a szempontokat vizsgálva kereste a választ, amikor az előfizetők mobilhasználati szokásairól érdeklődött.  A megkérdezettek 40-45%-a azt mondta, hogy többet használná a mobiltelefonját, ha nagyobb internetes sebesség állna rendelkezésre. 30-45% úgy nyilatkozott, hogy az adatátvitel alacsonyabb ára kulcsfontosságú lenne a gyakori használathoz, közel ugyanennyien a mobil telefonok hosszabb akkumulátoros üzemidejét emelték ki. A válaszadók több mint egyharmada szerint a jobb hálózati lefedettség is befolyásolja, milyen gyakran böngésznek a neten. Sok fogyasztó csalódottságát fejezte ki, hogy olyan csomagot kénytelen használni, amelyet nem használ ki teljes mértékben.

Ti kihasználjátok a csomag tartalmát teljes egészében?

ericsson_1.png

Helyi értékek

A tanulmány érdekes eltéréseket tárt fel a négy kontinenst reprezentáló fogyasztói attitűdök között. Brazíliában elsősorban böngészésre, közösségi oldalak látogatására és azonnali üzenetküldésre használják a mobilinternetet, míg Indonéziában egyértelműen a közösségi oldalak vezetik a preferencialistát. Az amerikai és a brit felhasználók számára a fentieken túl a Wi-Fi hozzáférés és a térképszolgáltatások a legfontosabbak. Brazíliában a felhasználók többsége kedvezően nyilatkozott a személyre szabott, specifikus szolgáltatási ajánlatokról és díjszabásokról, míg Indonéziában a felhasználókat jobban érdekelte a sebesség növelése. Az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban az egyik legfontosabb szempont az adatátviteli költségek ellenőrzésének lehetősége volt.

Speciális ajánlatok

„A felhasználókat korábbi tapasztalataik is orientálják, amikor az intelligensebb forgalomkezelés és díjszámítás alapján kidolgozott, személyre szabottabb, dinamikusabb ajánlatokat értékelik. – fogalmazott Cecilia Atterwall, az Ericsson ConsumerLab vezetője. „Az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban, ahol az úgynevezett korlátlan csomagok már régóta elérhetőek, a fogyasztók óvatosabbak, amikor speciális ajánlatok közül kell választaniuk. Elsősorban azért, mert nincsenek hozzászokva, hogy mélyebben átgondolják online internetezési szokásaikat. Érdekes módon éppen az előre fizetett szolgáltatások jellemezte, kevésbé fejlett piacokon, Brazíliában és Indonéziában pozitív az ilyen típusú ajánlatok megítélése. A magyarázat: itt az emberek megszokták, hogy csak azért fizetnek, amit használnak, szükség esetén pedig feltöltik az egyenlegüket, így a speciális ajánlatokat nem tekintik korlátozónak megszokott csomagjukhoz képest.

„Az egyre okosabb kézi készülékek megjelenésével a fogyasztók mind nagyobb hányada használ mobil internet. Mivel minden piacon az okostelefonok és az internet gyors térnyerését látjuk, úgy gondoljuk, hogy a fogyasztók a jövőben egyre fejlettebb, kifinomultabb szokásokat alakítanak ki.” –tette hozzá a kutatásvezető.

Az „Intelligensebb mobil szélessáv" (pdf) felmérés 2.300, 16 és 59 év közötti amerikai, brit, indonéz és brazil mobilinternet-használóval készített interjún alapul a közlemény szerint.

komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://telefonkozpont.blog.hu/api/trackback/id/tr14686743

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kiderült, mi kell a előfizetőknek 2012.08.23. 10:23:43

Az EricssonLab fogyasztói felmérésében 2300 előfizetőt kérdeztek meg, négy kontinensen és a nem meglepő eredmény azt mutatja, hogy a a mobilinternet-használók számára a megfelelő csomag kiválasztásakor a négy legfontosabb szempont a hálózat minősége, a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása