Januárban 55 ezerrel bővült a mobilinternetre előfizetők száma, s ezen belül 39 ezerrel azok száma, akik használják is a szolgáltatást. Összességében az adatforgalom is nőtt, de kisebb mértékben a felhasználók számánál, így az egy főre jutó átlagos adatmennyiség kicsit visszaesett a decemberi értékhez képest.
Az NMHH havi gyorsjelentése szerint az előfizetők a decemberi 2 millió 588 ezer után januárban 2 millió 590 ezer GB adatot töltöttek le és fel, így az egy aktív ügyfélre jutó átlagos forgalom 1,08GB-ről 1,06 GB-ra csökkent.
Az ügyfelenkénti átlagos adatforgalom leginkább az ebben az összevetésben piacvezető Telenornál csökkent. Ugyanakkor egy főre vetítve a Vodafone ügyfelei is kevesebb adatot forgalmaztak, mint decemberben, míg a T-Mobile ügyfelek átlaga enyhe növekedésnek indult.
A változások következtében az adatforgalom alapján a Telenor piaci részesedése a decemberi 46,65 százalékról 45,19 százalékra, a Vodafone-é 16,47 százalékról 16,36 százalékra csökkent, közben a T-Mobile-é 36,88 százalékról 38,45 százalékra emelkedett.
Januárban a forgalmazásban részt vevő aktív előfizetések alapján a Telenor piaci részesedése 30,13 százalékról 30,30 százalékra, a Vodafone részesedése 22,69 százalékról 22,78 százalékra nőtt, ugyanakkor a T-Mobile-é 47,18 százalékról 46,93 százalékra csökkent. Az összes előfizetőt tekintve a Vodafone részesedése 25,90 százalékról 26,04 százalékra, a Telenor piaci részesedése 28,30 százalékról 28,46 százalékra nőtt, míg a T-Mobile-é 45,80 százalékról 45,50 százalékra csökkent.