Telefonközpont blog

Minden ami távközlés, közérthetően, egyszerűen az okostelefontól az interneten át, a digitális átálláson keresztül szinte bármeddig.
Ha az összes írásunkról értesülni akarsz, csatlakozz hozzánk a facebook.com/Telefonkozpont oldalon is!

Facebook

Hírek a minuszos.hu oldalról

Nincs megjeleníthető elem

Portfolio Blogger

 

Friss topikok

Címkék

112 (1) 1974 (1) 2020 (1) 3D (2) 3G (7) 4. szolgáltató (52) 4G (16) 50plusz (2) 802.11 (1) acta (2) adatbiztonság (10) adathalászat fishing (2) ADSL (2) akció (1) Alcatel (1) alkalmazás (60) alkalmazások (2) állplasztika (1) Altintop (1) Amazon (3) Amazon Kindle (3) AMD (1) analóg televízió (4) android (58) Angry Birds (1) Antenna Hungária (6) Apple (31) ÁSZF (6) ATV (7) AT Kearney (1) AXN (1) barangolás (10) Barcelona (2) Bayern (1) biztonság (9) BlackBerry (6) Bluetooth (2) Blue Mobile (11) böngésző (1) Bruce Willis (1) BTel (6) BVB (1) Chat (1) Chrome (1) ConCorde (1) csatornakiosztás (2) csekk (1) csőposta (1) Deezer (2) Digi (10) digitális átállás (23) digitális fényképezés (8) digitális televízió (36) Doro (2) Dropbox (3) dvd (1) dvr (3) egészség (1) elektronikus hírközlési törvény (5) elveszett telefonok (1) Email (4) Ericsson (12) EU (3) európai távközlési hálózat (4) Evernote (1) Facebook (28) facebook (3) fake (1) felmérés (13) feltöltőkártya (1) Filpboard (1) Firefox (1) Flickr (1) Foci EB (4) fogyókúra (1) fólia (1) FourSquare (2) frekvencia (1) FTTx (1) Galaxy (4) GalaxyCamera (1) Galaxy SIII (2) Gmail (6) Google (27) google (1) Google-fiók (5) GoogleTalk (1) google account (1) Google Account (1) Google Docs (2) Google Drive (3) Google Goggles (1) google maps (6) GPS (2) GSM (1) GVH (1) Gyurta (1) hacker (1) hálózatsemlegesség (1) hangazonosítás (1) hangos reklámok (1) helyesírás (1) Hesna (1) Hipernet (2) homokóra (1) hotsopot (1) HSPA (1) HTC (7) HTC ONE X (1) Huawei (9) Humanoid (1) hűségzerződés (1) IBM (1) IDC (2) ieee (1) IKEA (1) IndaFotó (1) információ biztonság (5) Infrapont (2) Integer (1) Intel (2) internet (15) internetes vásárlás (2) Invitel (13) IOS (10) ipad (2) iPad (7) iPhone (42) iphone (1) IPTV (7) ivsz (1) iwiw (1) jelszó (2) Jon Lord (1) kábeltévé (17) KKV (1) KSH (1) Kürt (1) KutatóCentrum (2) Lamborghini (1) lánclevél (1) laptop (4) lexikon (42) LG (9) lg (1) Lidl (12) Linkedin (2) LogMeIn (1) LTE (11) lte (7) m-health (1) m1 (1) Madonna (1) madware (2) Magyar Telekom (69) malware (2) market (2) masat (1) MasterCard (2) Más téma (1) médiaszerver (1) Médiatanács (1) Média és hírközlési biztos (3) Meizu (1) Messi (1) meye (1) Microsoft (8) MindigTV (10) mobil (7) mobilfizetés (7) mobilinternet (105) mobiltárca (2) mobiltelefon (13) mobiltelefon-arc (1) Mol telecom (1) Motorola (2) MTVA (1) műholdas televíziózás (11) MyAudio (1) napelemes (1) navigáció (5) navigon (1) NFC (3) NFH (1) nfl (1) NMHH (100) Nokia (14) NordTelekom (1) notebook (1) okostelefon (152) Olimpia (6) online vásárlás (2) Opera Mini (1) Ostia (1) OTP (1) panasonic (1) Paypal (1) per (1) Phelps (1) Picasa (3) Play (1) portfolioblogger (174) Posta (5) Postafon (2) proxy (1) QR-kód (4) rádió (2) Räikkönen (1) reklám hangerő (1) repülő üzemmód (3) rfid (2) rizsfőző (1) roaming (28) Róma (1) Ronaldo (1) RTL (1) RTL Klub (3) Samsung (39) Samsung Galaxy Note 10.1 (1) sandvine (1) sárga csekk (4) ScreenShield (2) set top box (1) shazam (1) SIM (1) SIM-kártya (9) Skype (17) smart (1) SMS (12) sms (1) Sony (3) Sony Ericsson (1) super bowl (1) sygic (1) Symantec (1) Symbian (1) számhordozás (3) szavazás (2) Sziget (1) T-Home (8) T-Mobile (151) tablet (25) tanulás (1) Tarr (2) távfelügyelet (1) TEDxDanubia (1) telefonadó (70) Telefonközpont (50) telefonszám (1) Telenor (165) Tesco (1) Tesco Mobile (14) tesco mobile (1) teszt (10) timeline (3) timeline idővonal (1) time shift (1) tokásodás (1) töltő (2) Tóth Árpád (1) TV2 (4) Twitter (4) t home (1) ügyfélszolgálat (2) Ukrajna (1) upc (1) UPC (27) UPC Direct (3) USB (3) USB stick (1) utazás (1) varangy (1) vekker (3) vezetékes telefon (1) vezeték nélküli router (3) vezeték nélküli töltés (1) Viber (11) Vidanet (2) világvége (1) Virgin (1) virtuális mobil (23) Vodafone (153) WhatsApp (9) WiFi (17) Windows Phone (12) wireless (1) Yahoo (1) YouTube (5) zene (1) Zenefon (7) ZTE (5) Címkefelhő

Feedek

Távközlésről - közérthetően

2013.03.15. 14:43 gyuriakien

November végén volt felkészültség a "téli krízishelyzet megelőzésére"

Címkék: portfolioblogger NMHH

Figyelem! Az alábbi hír november végén született: Az Országos Katasztrófavédelemi Főigazgatóság (OKF) a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósággal (NMHH) együttműködve minden szükséges tudás és eszköz birtokában van ahhoz, hogy a téli krízishelyzetben a megelőzést szolgálja - ezt a katasztrófavédelem vezetője, valamint az NMHH főigazgatója jelentette be közös budapesti sajtótájékoztatóján csütörtökön. 

Az eredeti cím:  Az NMHH is felkészült a téli kírízishelyzet megelőzésére (forrás hvg.hu, mti) 

Aranyosné Börcs Janka (NMHH) arról számolt be: többször is sikeresen tesztelték annak az információs rendszernek a működését, amelyen keresztül lehetővé válik, hogy a legjelentősebb médiumok szükség esetén azonnal közzétegyék a katasztrófavédelem közleményeit.

A médiatörvény értelmében az úgynevezett jelentős befolyásoló erővel rendelkező médiumok kötelesek azonnal, akár az adásukat megszakítva is közzé tenni ezeket. Ilyen médium az M1, az M2, a Duna TV két csatornája, az RTL Klub, a TV2, valamint a Class FM, és a helyben jelentkező problémáknál egyes helyi médiumok, de önként vállalta a közzétételt a Lánchíd Rádió, a Katolikus Rádió, a Klubrádió, az InfoRádió, valamint a Hír TV. A közlemények eljuttatására egy külön rendszer szolgál, amelynek működését az NMHH-hoz tartozó Országos Informatikai és Hírközlési Főügyelet felügyeli.

A havi rendszerességgel tesztelt rendszert kétszer már élesben is kénytelen volt kipróbálni a két szerv: januárban egy műhold becsapódásától tartva, júliusban pedig egy viharban bizonyult kiválónak a működése.

A főigazgató azt is elmondta, hogy a hatóság a távközlési és informatikai rendszerek működőképességéről is percre kész információval rendelkezik, a hírközlési szolgáltatóknak pedig azonnal jelenteniük kell minden rendszerhibát azzal együtt, hogy mennyi időt vesz igénybe a helyreállítás. 

Bakondi György, az OKF vezetője azt mondta: a tavalyi tél megmutatta, hogy krízishelyzetben az egyik legfontosabb kérdés, hogy eljuttatható-e a lehető legrövidebb időn belül az információ az érintettekhez. Közölte azt is, hogy az új katasztrófavédelmi törvény a katasztrófaveszély időszakaként határozza meg azt az időszakot, amikor az előrejelzések már a veszélyre figyelmeztetnek.

Ilyenkor szükséges minél hamarabb informálni az érintetteket - tette hozzá.

Tavaly novemberben ez logikusnak látszott: INFORMÁLNI. A jelek szerint tegnap már nem annyira. Bár a mai SMS sokat javított a helyzeten...

Viszont:

 

A fenti interaktív térképpel lehet segítséget kérni, és segítséget nyújtani, a bajba jutottaknak:
https://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=214097956251705172248.0004d7f42a7e1afbb0b36

forrás facebook

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://telefonkozpont.blog.hu/api/trackback/id/tr795136321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása