Megújítja, másképpen integrálja számlázási rendszerét a Magyar Telekom és így idővel minden ügyfél egy számlát fog csak kapni, akárhány szolgáltatásra is fizet elő, mondta el Keszeg Attila, a vállalat lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettese egy csütörtöki sajtóbeszélgetésen.
A cég szerint a jelenlegi, szétaprózott ügyfélkezelő rendszer használata nem előnyös, különösen azon ügyfelek esetében nem, akik több Telekom szolgáltatásnak is az előfizetői. Semmiképp nem előnyös, hogy egy ügyfélnek, több előfizetés esetén több ügyfélszáma is lehet. A jövőben ez is megváltozik, egy ügyfélnek, bár hány szolgáltatást is rendel meg, egy ügyfélszáma lesz.
A Telekom teljes ügyfél-nyilvántartási és ügyfélkezelési rendszerének az átalakítását is tartalmazó projektből az ügyfelek a várakozások szerint leginkább csak a megújuló számlákat fogják észrevenni. Emellett majd valamikor az idei év folyamán néhány napig kisebb fennakadás lehet egyes ügyfélszolgálati pontokon az ügyféladatok módosításában, illetve az új ügyfelek felvitelében – de erről a cég idejében tájékoztatni fog minden érdeklődőt.
A számlák új arculatot és az ígéretek szerint új, egyszerűbb, könnyebben áttekinthető számlatükröt kapnak majd.
A Telekom által az elmúlt évek egyik legnagyobb magyar IT-projektjének tartott beruházás már egy ideje folyamatban van, a társaság a mostani bejelentést a T-Home és T-Mobile márkákat váltó egységes T márka bevezetésével indokolta.
A vezetők reményei szerint az átalakítás nyomán – túl az egy számlán - az ügyintézés egyszerűbbé és gyorsabbá válik, a kiszolgálás pedig jobb lesz.