A MyAudio táblagépek voltak a legnépszerűbbek az első negyedévben Magyarországon, ez a márka bírt a legnagyobb piaci részesedéssel, írta a Világgazdaság a készülékeket forgalmazó AC&IP Control Kft. ügyvezető igazgatójára hivatkozva.
VG grafika a hazai tablet piac alakulásáról, 2011-2012-ben. Úgy tűnik, tényleg sok karácsonyfa alatt lehett táblagép
A Kínában gyártott, Magyarországon csomagolt MyAudio táblagépeket Magyarország mellett a cseh, a szlovák és a lengyel piacon már 2011 vége óta forgalmazzák, és tavaly megjelentek a szlovén és horvát piacon is.
Itthon a vállalat együttműködik a SuperTV2-vel is, így csatorna nevével forgalmazott táblagépek is a 2006-ban létrehozott, miskolci cég termékei.
2012-ben összesen 70 ezer tabletet adott el a cég, ebből 50 ezret Magyarországon. Idén az első négy hónapban megduplázódtak az eladások. Lacza Gábor ügyvezető igazgató szerint a termékeik népszerűségében a viszonylag széles kínálat mellett a számos szolgáltatás is meghatározó szerepet játszik. Így például 30 gigabájtos felhő (cloud) tárhelyet kínálnak a készülékek mellé, illetve egy olyan alkalmazást, amellyel 2000 tévécsatorna online adását érhetik el a felhasználók, írta a VG.
Egy a napokban megjelent közlemény szerint a MyAudio a jövőben a NordTelekom mobilszolgáltatásával "felszerelt" tableteket forgalmaz majd. Az együttműködés szerint bizonyos MyAudio táblagéphez vagy okostelefonhoz a mobilinternet mellé ingyenesen előre telepített VOIP telefonszolgáltatás is jár majd.