A Tesco Mobile, ahogy a T-Mobile, a Telenor és a Vodafone is - átvállalja a múlt hétvégi, kritikus hóhelyzet miatt elakadt ügyfelei hívás és sms költségeit az érintett 72 órás időszakban.
A hvg.hu cikke szerint a Tesco Mobile az elmúlt hét második felében, az extrém időjárási viszonyok miatt az utakon rekedt ügyfeleit azzal segíti, hogy az elakadás időszaka alatti belföldi (nem emeltdíjas) hívásaik és sms-eik költségeit átvállalja.
A jóváírásra a 2013. március 14. csütörtök déli 12 óra és március 17. vasárnap déli 12 óra közti időszakban bajba jutott Tesco Mobile ügyfeleknek van lehetősége. Az érintett ügyfelek a Tesco Mobile Ügyfélszolgálatán, a 1215-ös telefonszámon jelezhetik igényüket – részletezve az elakadás időpontját és helyszínét – legkésőbb 2013. március 24-én, vasárnap éjfélig.
A Tesco Mobile – az adatok ellenőrzését követően – ügyfelei egyenlegét a jogosan igényelt összeggel április 15-éig tölti fel. Az érintett Tesco Mobile ügyfelek a jóváírás pontos összegéről sms-ben kapnak tájékoztatást.
A jóváírás részleteiről, illetve módjáról az elmúlt napokban egyaránt a Facebookon számolt be a T-Mobile, a Telenor és a Vodafone is.