A legtöbben az autóban (633 ezren), sokan a konyhában (590 ezren) és a nappaliban (564 ezren) szeretik. Mások a munkahelyükön (347 ezren), a hálószobában (315 ezren), éttermekben, bárokban (256 ezer) hallgatnak leginkább rádiót.
A fővárosban élő 15-69 éves korosztályból közel 1,1 millió ember hetente (87%), míg majd 900 ezren (70%) naponta is hallgatnak rádiót a legváltozatosabb helyszíneken és eszközökön - derült ki a TNS Hoffmann áprilisi Budapesti Rádiós Közönségméréséből, írta a Médiainfó.
(A május 17-én elhunyt Donna Summer On Te Radio című klipje)
A legkedveltebb rádióhallgatási helyszínekből adódóan a klasszikusnak nevezhető eszközökön történik ugyan a rádióhallgatás java (751 ezer fő hagyományos rádiókészüléken, míg 671 ezer fő autórádióban is szokott rádiót hallgatni), de már jelentős az újabb platformok és eszközök súlya és szerepe is. Ezek közül a mobiltelefonon való FM rádióhallgatás a legjelentősebb (336 ezer fő), de hasonló volument képez az interneten keresztül, laptopon vagy PC-n történő rádióhallgatás is (290 ezer fő). A táblagépek kategóriája a penetráció növekedésével immáron szintén érzékelhető lett, még ha nem is annyira jelentős még a nagysága (22 ezer fő).
A felmérés szerint televízión (kábel vagy műholdas előfizetéssel) 109 ezren szoktak rádiózni, de figyelemre méltó a 87 ezres mobiltelefonos streaming hallgatás, illetve a 130 ezres mp3-on való rádiózás is.
Áprilisban a Class FM volt a leghallgatottabb rádió a fővárosban, ahol a 15 évesnél idősebbek nagy többsége napi szinten is hallgatta.
***
A Telefonközpont februárban kérdezte olvasóit, ők hogyan rádióznak.Az eredmények szerint itt az autó volt a legnépszerűbb.