Telefonközpont blog

Minden ami távközlés, közérthetően, egyszerűen az okostelefontól az interneten át, a digitális átálláson keresztül szinte bármeddig.
Ha az összes írásunkról értesülni akarsz, csatlakozz hozzánk a facebook.com/Telefonkozpont oldalon is!

Facebook

Hírek a minuszos.hu oldalról

Nincs megjeleníthető elem

Portfolio Blogger

 

Friss topikok

Címkék

112 (1) 1974 (1) 2020 (1) 3D (2) 3G (7) 4. szolgáltató (52) 4G (16) 50plusz (2) 802.11 (1) acta (2) adatbiztonság (10) adathalászat fishing (2) ADSL (2) akció (1) Alcatel (1) alkalmazás (60) alkalmazások (2) állplasztika (1) Altintop (1) Amazon (3) Amazon Kindle (3) AMD (1) analóg televízió (4) android (58) Angry Birds (1) Antenna Hungária (6) Apple (31) ÁSZF (6) ATV (7) AT Kearney (1) AXN (1) barangolás (10) Barcelona (2) Bayern (1) biztonság (9) BlackBerry (6) Bluetooth (2) Blue Mobile (11) böngésző (1) Bruce Willis (1) BTel (6) BVB (1) Chat (1) Chrome (1) ConCorde (1) csatornakiosztás (2) csekk (1) csőposta (1) Deezer (2) Digi (10) digitális átállás (23) digitális fényképezés (8) digitális televízió (36) Doro (2) Dropbox (3) dvd (1) dvr (3) egészség (1) elektronikus hírközlési törvény (5) elveszett telefonok (1) Email (4) Ericsson (12) EU (3) európai távközlési hálózat (4) Evernote (1) Facebook (28) facebook (3) fake (1) felmérés (13) feltöltőkártya (1) Filpboard (1) Firefox (1) Flickr (1) Foci EB (4) fogyókúra (1) fólia (1) FourSquare (2) frekvencia (1) FTTx (1) Galaxy (4) GalaxyCamera (1) Galaxy SIII (2) Gmail (6) google (1) Google (27) Google-fiók (5) GoogleTalk (1) google account (1) Google Account (1) Google Docs (2) Google Drive (3) Google Goggles (1) google maps (6) GPS (2) GSM (1) GVH (1) Gyurta (1) hacker (1) hálózatsemlegesség (1) hangazonosítás (1) hangos reklámok (1) helyesírás (1) Hesna (1) Hipernet (2) homokóra (1) hotsopot (1) HSPA (1) HTC (7) HTC ONE X (1) Huawei (9) Humanoid (1) hűségzerződés (1) IBM (1) IDC (2) ieee (1) IKEA (1) IndaFotó (1) információ biztonság (5) Infrapont (2) Integer (1) Intel (2) internet (15) internetes vásárlás (2) Invitel (13) IOS (10) iPad (7) ipad (2) iPhone (42) iphone (1) IPTV (7) ivsz (1) iwiw (1) jelszó (2) Jon Lord (1) kábeltévé (17) KKV (1) KSH (1) Kürt (1) KutatóCentrum (2) Lamborghini (1) lánclevél (1) laptop (4) lexikon (42) lg (1) LG (9) Lidl (12) Linkedin (2) LogMeIn (1) lte (7) LTE (11) m-health (1) m1 (1) Madonna (1) madware (2) Magyar Telekom (69) malware (2) market (2) masat (1) MasterCard (2) Más téma (1) médiaszerver (1) Médiatanács (1) Média és hírközlési biztos (3) Meizu (1) Messi (1) meye (1) Microsoft (8) MindigTV (10) mobil (7) mobilfizetés (7) mobilinternet (105) mobiltárca (2) mobiltelefon (13) mobiltelefon-arc (1) Mol telecom (1) Motorola (2) MTVA (1) műholdas televíziózás (11) MyAudio (1) napelemes (1) navigáció (5) navigon (1) NFC (3) NFH (1) nfl (1) NMHH (100) Nokia (14) NordTelekom (1) notebook (1) okostelefon (152) Olimpia (6) online vásárlás (2) Opera Mini (1) Ostia (1) OTP (1) panasonic (1) Paypal (1) per (1) Phelps (1) Picasa (3) Play (1) portfolioblogger (174) Posta (5) Postafon (2) proxy (1) QR-kód (4) rádió (2) Räikkönen (1) reklám hangerő (1) repülő üzemmód (3) rfid (2) rizsfőző (1) roaming (28) Róma (1) Ronaldo (1) RTL (1) RTL Klub (3) Samsung (39) Samsung Galaxy Note 10.1 (1) sandvine (1) sárga csekk (4) ScreenShield (2) set top box (1) shazam (1) SIM (1) SIM-kártya (9) Skype (17) smart (1) sms (1) SMS (12) Sony (3) Sony Ericsson (1) super bowl (1) sygic (1) Symantec (1) Symbian (1) számhordozás (3) szavazás (2) Sziget (1) T-Home (8) T-Mobile (151) tablet (25) tanulás (1) Tarr (2) távfelügyelet (1) TEDxDanubia (1) telefonadó (70) Telefonközpont (50) telefonszám (1) Telenor (165) Tesco (1) tesco mobile (1) Tesco Mobile (14) teszt (10) timeline (3) timeline idővonal (1) time shift (1) tokásodás (1) töltő (2) Tóth Árpád (1) TV2 (4) Twitter (4) t home (1) ügyfélszolgálat (2) Ukrajna (1) UPC (27) upc (1) UPC Direct (3) USB (3) USB stick (1) utazás (1) varangy (1) vekker (3) vezetékes telefon (1) vezeték nélküli router (3) vezeték nélküli töltés (1) Viber (11) Vidanet (2) világvége (1) Virgin (1) virtuális mobil (23) Vodafone (153) WhatsApp (9) WiFi (17) Windows Phone (12) wireless (1) Yahoo (1) YouTube (5) zene (1) Zenefon (7) ZTE (5) Címkefelhő

Feedek

Távközlésről - közérthetően

2013.03.01. 09:43 gyuriakien

70 ezer Tesco Mobile ügyfél - bejött a megérzésünk!

Címkék: portfolioblogger Lidl virtuális mobil Vodafone Tesco Mobile NMHH Telefonközpont

A Tesco Mobile bejelentette, hogy jelenleg már több mint 70 ezer ügyfél használja a szolgáltatását - ez pedig azt jelenti, hogy az aktív ügyfelek száma alapján egészen biztosan nőtt 2012-ben a magyar mobilpiac.

A  Tesco és a Vodafone által 50-50%-ban tulajdonolt vállalkozás 2012 márciusában indította el a virtuális mobilszolgáltatást. A Tesco Mobile vonzerejét Reszkető Péter cégvezető szerint a percdíjak változatlanságára adott garancia és az árképzés jelenti. A Tesco Mobile azon cégek egyike volt, amely a 2 Ft-os telefonadót  egyáltalán nem hárította át ügyfeleire.

Ami pedig a mi igazunkat illeti:

Ezt írtuk januárban az "Alig csökkent 2012-ben a magyar mobilpiac" cikkben:

Ami talán jó hír, az aktív ügyfelek száma mindössze 21 ezerrel csökkent, míg a teljes ügyfélszám közel 111 ezerrel. Mindez a telefonadók, a telítődő piac és az egyéb küldő körülmények közepette talán nem is olyan rossz. Különösen, ha figyelembe vesszük, hogy a tavasszal indult Tesco Mobile adatai nem szerepelnek az NMHH jelentésében (a Lidl/Blue Mobile adatai benne vannak). Márpedig ha a cégnek akár csak néhány 10 ezer "előfizetőt" is sikerült megszólítania, akkor jó eséllyel állítható, hogy 2012-ben az aktív ügyfelek száma nem  csökkent.

Mindez tehát azt jelenti, bár pontos adatok továbbra sem ismerünk, hogy 2012-ben minden "külső és belső" tényező ellenére is a magyar mobilpiacon nőtt az aktív ügyfelek száma, hiszen a hivatalos adatokból kiolvasható 21 ezres csökkenést a Tesco Mobile adatai teljesen egyértelműen növekedésbe fordították!

Ahogy januárban írtuk:

December végén az NMHH adatai szerint a jelentésben szereplő szolgáltatóknak összesen 11,579 millió ügyfelük volt, így 100 főre 116,5 előfizetés jutott, a telefont valóban használók ügyfelek száma pedig 11,079 millió volt.

Most így írnánk:

December végén az NMHH adatai szerint a jelentésben szereplő szolgáltatóknak összesen 11,579 millió ügyfelük volt, így 100 főre 116,5 előfizetés jutott, a telefont valóban használók ügyfelek száma pedig 11,079 millió volt kis mértékben nőtt és meghaladta az 11,1 milliót.

Mindettől függetlenül persze fenntartjuk, hogy jó lenne, ha végre a Tesco Mobile adatai is megjelennének az NMHH gyorsjelentéseiben, hogy ne tippelni kelljen a piac méretére vonatkozó adatokat.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://telefonkozpont.blog.hu/api/trackback/id/tr805111186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása