A Vodafone és a Telenor a Facebookon már közzétette, hogyan segít azoknak, akik a rendkívüli időjárási viszonyok miatt a hosszú hétvégén a hó-fogságába kerültek.
"A hóban elakadt ügyfeleink normál díjas hívás- és SMS költségeit a kritikus 72 órás időszakban átvállaljuk. Ha te is ilyen helyzetbe kerültél, akkor vasárnap éjfélig a következő online nyomtatványon tudod jelezni ezt, ahol további információkat is találsz: http://www.vodafone.hu/jovairas. Feltöltőkártyás ügyfeleinknek április 15-ig töltjük fel egyenlegét az átvállalt összeggel, míg számlás előfizetőink következő számlájukon láthatják majd a jóváírást. Ha érintett vagy, a regisztráció és ellenőrzés után SMS-ben is tájékoztatást küldünk a kompenzáció pontos összegéről."
"Március 14-én, 15-én és 16-án a rendkívüli időjárás miatt sok ügyfelünk az utakon ragadt, sok ügyfelünk elakadt családtagjaiért aggódott, sok ügyfelünk elindult segíteni a bajbajutottakon.
Szép számmal akadtak ügyfeleink között olyanok, akik ezekben a helyzetekben anyagi lehetőségeiket meghaladva használták szolgáltatásainkat.
Nekik szeretnénk most segíteni. Ha elküldik a 1747-es számra a HÓVIHAR szót (ez egy ingyenes sms), kedvezményt biztosítunk számukra, hogy kárpótoljuk őket a március 15-i hétvége nehézségeiért.
Érintett ügyfeleinknek nincs más dolguk, mint hogy 2013. március 27-ig elküldjék az ingyenes sms-t a megjelölt számra, kérésüket regisztráljuk és április 3-án jelentkezünk a kedvezmény pontos módjával kapcsolatban. Az sms elküldésével ügyfeleink hozzájárulnak ahhoz, hogy a Telenor a cellainformációk és híváslisták alapján azonosítsa kérésük hátterét."
Vélhetően hamarosan a T-Mobile is nyilatkozik, s akkor azonnal azt is közzétesszük.
Kedves Vándor, ki az Indexről érkeztél… ha érdeklődsz egyéb híreink, írásaink iránt is, kérünk, nézz körül az oldalon, esetleg kövess a Facebookon, mert nem mindig vagyunk a címlapon!