Telefonközpont blog

Minden ami távközlés, közérthetően, egyszerűen az okostelefontól az interneten át, a digitális átálláson keresztül szinte bármeddig.
Ha az összes írásunkról értesülni akarsz, csatlakozz hozzánk a facebook.com/Telefonkozpont oldalon is!

Facebook

Hírek a minuszos.hu oldalról

Nincs megjeleníthető elem

Portfolio Blogger

 

Friss topikok

Címkék

112 (1) 1974 (1) 2020 (1) 3D (2) 3G (7) 4. szolgáltató (52) 4G (16) 50plusz (2) 802.11 (1) acta (2) adatbiztonság (10) adathalászat fishing (2) ADSL (2) akció (1) Alcatel (1) alkalmazás (60) alkalmazások (2) állplasztika (1) Altintop (1) Amazon (3) Amazon Kindle (3) AMD (1) analóg televízió (4) android (58) Angry Birds (1) Antenna Hungária (6) Apple (31) ÁSZF (6) ATV (7) AT Kearney (1) AXN (1) barangolás (10) Barcelona (2) Bayern (1) biztonság (9) BlackBerry (6) Bluetooth (2) Blue Mobile (11) böngésző (1) Bruce Willis (1) BTel (6) BVB (1) Chat (1) Chrome (1) ConCorde (1) csatornakiosztás (2) csekk (1) csőposta (1) Deezer (2) Digi (10) digitális átállás (23) digitális fényképezés (8) digitális televízió (36) Doro (2) Dropbox (3) dvd (1) dvr (3) egészség (1) elektronikus hírközlési törvény (5) elveszett telefonok (1) Email (4) Ericsson (12) EU (3) európai távközlési hálózat (4) Evernote (1) Facebook (28) facebook (3) fake (1) felmérés (13) feltöltőkártya (1) Filpboard (1) Firefox (1) Flickr (1) Foci EB (4) fogyókúra (1) fólia (1) FourSquare (2) frekvencia (1) FTTx (1) Galaxy (4) GalaxyCamera (1) Galaxy SIII (2) Gmail (6) Google (27) google (1) Google-fiók (5) GoogleTalk (1) Google Account (1) google account (1) Google Docs (2) Google Drive (3) Google Goggles (1) google maps (6) GPS (2) GSM (1) GVH (1) Gyurta (1) hacker (1) hálózatsemlegesség (1) hangazonosítás (1) hangos reklámok (1) helyesírás (1) Hesna (1) Hipernet (2) homokóra (1) hotsopot (1) HSPA (1) HTC (7) HTC ONE X (1) Huawei (9) Humanoid (1) hűségzerződés (1) IBM (1) IDC (2) ieee (1) IKEA (1) IndaFotó (1) információ biztonság (5) Infrapont (2) Integer (1) Intel (2) internet (15) internetes vásárlás (2) Invitel (13) IOS (10) ipad (2) iPad (7) iPhone (42) iphone (1) IPTV (7) ivsz (1) iwiw (1) jelszó (2) Jon Lord (1) kábeltévé (17) KKV (1) KSH (1) Kürt (1) KutatóCentrum (2) Lamborghini (1) lánclevél (1) laptop (4) lexikon (42) LG (9) lg (1) Lidl (12) Linkedin (2) LogMeIn (1) lte (7) LTE (11) m-health (1) m1 (1) Madonna (1) madware (2) Magyar Telekom (69) malware (2) market (2) masat (1) MasterCard (2) Más téma (1) médiaszerver (1) Médiatanács (1) Média és hírközlési biztos (3) Meizu (1) Messi (1) meye (1) Microsoft (8) MindigTV (10) mobil (7) mobilfizetés (7) mobilinternet (105) mobiltárca (2) mobiltelefon (13) mobiltelefon-arc (1) Mol telecom (1) Motorola (2) MTVA (1) műholdas televíziózás (11) MyAudio (1) napelemes (1) navigáció (5) navigon (1) NFC (3) NFH (1) nfl (1) NMHH (100) Nokia (14) NordTelekom (1) notebook (1) okostelefon (152) Olimpia (6) online vásárlás (2) Opera Mini (1) Ostia (1) OTP (1) panasonic (1) Paypal (1) per (1) Phelps (1) Picasa (3) Play (1) portfolioblogger (174) Posta (5) Postafon (2) proxy (1) QR-kód (4) rádió (2) Räikkönen (1) reklám hangerő (1) repülő üzemmód (3) rfid (2) rizsfőző (1) roaming (28) Róma (1) Ronaldo (1) RTL (1) RTL Klub (3) Samsung (39) Samsung Galaxy Note 10.1 (1) sandvine (1) sárga csekk (4) ScreenShield (2) set top box (1) shazam (1) SIM (1) SIM-kártya (9) Skype (17) smart (1) sms (1) SMS (12) Sony (3) Sony Ericsson (1) super bowl (1) sygic (1) Symantec (1) Symbian (1) számhordozás (3) szavazás (2) Sziget (1) T-Home (8) T-Mobile (151) tablet (25) tanulás (1) Tarr (2) távfelügyelet (1) TEDxDanubia (1) telefonadó (70) Telefonközpont (50) telefonszám (1) Telenor (165) Tesco (1) tesco mobile (1) Tesco Mobile (14) teszt (10) timeline (3) timeline idővonal (1) time shift (1) tokásodás (1) töltő (2) Tóth Árpád (1) TV2 (4) Twitter (4) t home (1) ügyfélszolgálat (2) Ukrajna (1) upc (1) UPC (27) UPC Direct (3) USB (3) USB stick (1) utazás (1) varangy (1) vekker (3) vezetékes telefon (1) vezeték nélküli router (3) vezeték nélküli töltés (1) Viber (11) Vidanet (2) világvége (1) Virgin (1) virtuális mobil (23) Vodafone (153) WhatsApp (9) WiFi (17) Windows Phone (12) wireless (1) Yahoo (1) YouTube (5) zene (1) Zenefon (7) ZTE (5) Címkefelhő

Feedek

Távközlésről - közérthetően

2013.03.20. 14:43 gyuriakien

Vodafone, Telenor a hóhelyzet miatt jóváírásról

Címkék: portfolioblogger Telenor Vodafone

A Vodafone és a Telenor a Facebookon már közzétette, hogyan segít azoknak, akik a rendkívüli időjárási viszonyok miatt a hosszú hétvégén a hó-fogságába kerültek. 

Vodafone:

"A hóban elakadt ügyfeleink normál díjas hívás- és SMS költségeit a kritikus 72 órás időszakban átvállaljuk. Ha te is ilyen helyzetbe kerültél, akkor vasárnap éjfélig a következő online nyomtatványon tudod jelezni ezt, ahol további információkat is találsz: http://www.vodafone.hu/jovairas. Feltöltőkártyás ügyfeleinknek április 15-ig töltjük fel egyenlegét az átvállalt összeggel, míg számlás előfizetőink következő számlájukon láthatják majd a jóváírást. Ha érintett vagy, a regisztráció és ellenőrzés után SMS-ben is tájékoztatást küldünk a kompenzáció pontos összegéről."

Telenor:

"Március 14-én, 15-én és 16-án a rendkívüli időjárás miatt sok ügyfelünk az utakon ragadt, sok ügyfelünk elakadt családtagjaiért aggódott, sok ügyfelünk elindult segíteni a bajbajutottakon. 
Szép számmal akadtak ügyfeleink között olyanok, akik ezekben a helyzetekben anyagi lehetőségeiket meghaladva használták szolgáltatásainkat. 
Nekik szeretnénk most segíteni. Ha elküldik a 1747-es számra a HÓVIHAR szót (ez egy ingyenes sms), kedvezményt biztosítunk számukra, hogy kárpótoljuk őket a március 15-i hétvége nehézségeiért.
Érintett ügyfeleinknek nincs más dolguk, mint hogy 2013. március 27-ig elküldjék az ingyenes sms-t a megjelölt számra, kérésüket regisztráljuk és április 3-án jelentkezünk a kedvezmény pontos módjával kapcsolatban. Az sms elküldésével ügyfeleink hozzájárulnak ahhoz, hogy a Telenor a cellainformációk és híváslisták alapján azonosítsa kérésük hátterét."

Vélhetően hamarosan a T-Mobile is nyilatkozik, s akkor azonnal azt is közzétesszük.

 

Kedves Vándor, ki az Indexről érkeztél… ha érdeklődsz egyéb híreink, írásaink iránt is, kérünk, nézz körül az oldalon, esetleg kövess a Facebookon, mert nem mindig vagyunk a címlapon!

 

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://telefonkozpont.blog.hu/api/trackback/id/tr205151631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efi 2013.03.20. 15:24:55

Hülyeség.
Nyilván a MOL, meg a Shell is fizet benzinpénzt, mi ?

szita szita péntek 2013.03.20. 15:35:50

Gesztus. Fölösleges, értelmetlen gesztus. Max. arra jó, hogy a márkának jó hírnevet szerezzen, valós hasznossága nincs.

Fantomász 2013.03.20. 15:39:51

Fogjátok fel olcsó reklámnak.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.03.20. 15:41:52

Érdekes, hogy a Westel már a kilencvenes években is tudta a Zöld Zóna díjszabásnál, hogy melyik cellából indította valaki a hívást.

Most meg Japánba küldözgették az SMS-eket.

Oké, a jóváírás szép gesztus.

Ettől a Telenor egy fasszopó banda marad.

A Voda sem sokkal jobb, maximum annyival, hogy ők nem tesznek úgy, mintha korrektek lennének.

ancsika 2013.03.20. 16:15:03

majd a belügy válaszol az sms-re :)

Netuddki. 2013.03.20. 17:06:12

Ebből is látszik, hogy hülyére keresik magukat rajtunk.
Csak ha még nem tűnt volna fel a havonta küldözgetett drága, színes reklámokból...

Dix 2013.03.20. 17:45:06

A T-Mobile már hétfőn közzétette a nyilatkozatot...
"Minden mobil ügyfelünk számára jóváírást biztosítunk az országban kialakult hóhelyzet miatt. Tekintettel arra, hogy a bajba jutottak, hóban rekedtek, családtagjaik, ismerőseik és a mentésben résztvevők számára a mobiltelefon milyen nélkülözhetetlen segítséget jelentett, minden mobilos ügyfelünk számára jóváírást, ingyenes perceket biztosítunk a március 15-e, pénteki napon folytatott beszélgetésekből. A jóváírás automatikusan kiterjed az előfizetéses és a feltöltőkártyás T-Mobile ügyfelekre is. A jóváírásra vonatkozó részletekről a hét folyamán részletesebb tájékoztatást nyújtunk ügyfeleinknek."
süti beállítások módosítása